43 Reacties

3 jaar geleden

Pijnlijke borsten die ook zeker een cupmaat meer zijn. Hoofdpijn en moe.

3 jaar geleden

Slapen herken ik! Ik slaap overdag 1 of 2 keer halfuurtje. Maar ben ik wel heel moe dus slapen gaat maken :)

3 jaar geleden

Ben ook 4-5wk heb hetzelfde ook steeds mega vroeg wakker.. ga steeds maar op tijd naar bed.. nu met corona deden we dat toch al vaak. Verder voelen mijn borsten als twee bakstenen; hard, opgezet en pijnlijk, s ochtends vooral en soms s middags misselijk, buik borrelt en je voelt dat er iets in beweging is daar, soms wat lage rugpijn, en moet echt om alles huilen.. 🙈

3 jaar geleden

Ik ben alleen erg moe maar kan m moeilijk in slaap komen en snachts vaak wakker en dat terwijl ik altijd kan Slapen.

3 jaar geleden

De afgelopen dagen weinig zin in eten, bij vlagen misselijk en pijnlijke borsten. Ook wat steekjes en krampen.

3 jaar geleden

Vandaag 6 wk en ben ook eerder wakker. Meteen misselijk, maar dat trekt gelukkig weg. S middags vaak weer misselijk, dus probeer dan half uurtje te liggen/ slapen. Pijnlijke borsten en ik voel inderdaad dat er iets in beweging is daar (steekjes).

3 jaar geleden

Ik ben nu 4,5 week en ik ben misselijk na elke maaltijd. Als het te sterk gekruid is spuug ik het uit 🙈 verder wel wat meer moe overdag en s avonds val ik dan weer niet in slaap. Af en toe kramp en ik moet na elk glas water heel nodig plassen🙈

3 jaar geleden

Ik wordt misselijk als ik eten ruik. Brood gaat er amper in, tenzij het een warm broodje is, heb alleen maar zin in fruit en voor de rest heb ik geen honger. Heb veel last van vermoeidheid ,duizeligheid en pijn bij mn baarmoeder (vooral als ik me uitstrek en iets op til). Vanaf gisteren was ik achtergekomen dat ik 4weken zwanger ben.

3 jaar geleden

Hoofdpijn en vooral last in mijn buik en rug. Lijkt wel dat ik mijn regels elk moment kan krijgen. Soms ben ik bang (hier een echt wondertje en vorige keer miskraam op 6,5 week)

3 jaar geleden

Reactie op browneyedgirl

Hoofdpijn en vooral last in mijn buik en rug. Lijkt wel dat ik mijn regels ...
Ohhh ja en heel veel last van windjes en moeilijk naar de grote toilet kunnen gaab

3 jaar geleden

Reactie op browneyedgirl

Ohhh ja en heel veel last van windjes en moeilijk naar de grote toilet kunn ...
Thx om te delen :)

3 jaar geleden

Reactie op browneyedgirl

Hoofdpijn en vooral last in mijn buik en rug. Lijkt wel dat ik mijn regels ...
Och ik begrijp het, weet je ik wil mij er nog niet aan hechten maar het is toch n uitzonderlijke ervaring. Heb je tips hoe ik me kan beschermen van te veel ontgoocheling bij n mogelijk mk? Hoe heb jij het verwerkt of valt het gemakkelijker te plaatsen dan je zou verwachten om het eerste trimester niet te halen?

3 jaar geleden

Reactie op JackyP

Ik wordt misselijk als ik eten ruik. Brood gaat er amper in, tenzij het een ...
Let op dat je genoeg varieert he met je voeding, tis te belangrijk anders ga je misschien meer moe zijn of zo. Probeer misschien kleine beetjes of vitaminen bv.

3 jaar geleden

Reactie op Valérietje

Ik ben nu 4,5 week en ik ben misselijk na elke maaltijd. Als het te sterk g ...
Thx om te delen!

3 jaar geleden

Reactie op Beauo

Vandaag 6 wk en ben ook eerder wakker. Meteen misselijk, maar dat trekt gel ...
Gember thee al geprobeerd, zeer eenvoudig klaar te maken, gewoon n blokje gember van 1:1cm in koken water. Het zou sterk helpen tegen misselijkheid. En crackers, zelfs ééntje voor het opstaan heb ik gehoord. Veel succes 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Gina300387

Ben ook 4-5wk heb hetzelfde ook steeds mega vroeg wakker.. ga steeds maar o ...
Haha herkenbaar, eerlijk ff blij dat ik met corona uitsluitend van thuis uit werk, bij n huiluitbarsting in een virtuele meeting is het gemakkelijker om even de camera uit te zetten. En dan zit ik te lachen door de absurditeit van de situatie 😂

3 jaar geleden

De afgelopen dagen weinig zin in eten, bij vlagen misselijk en pijnlijke bo ...
Thx om te delen!

3 jaar geleden

Reactie op Kim387

Ik ben alleen erg moe maar kan m moeilijk in slaap komen en snachts vaak wa ...
Me too & het enige wat ik kan denken is... komaan blijven liggen. Nu ik hoop dat het snel wend en beter wordt, ook voor jou, als alles goed blijft dan zullen we onze slaap goed kunnen gebruiken komende maanden 😀

3 jaar geleden

Reactie op Nienkemtve

Slapen herken ik! Ik slaap overdag 1 of 2 keer halfuurtje. Maar ben ik wel ...
Zal napjes beginnen doen, have too. Naart schijnt als je maar 5u/nacht slaapt komt het overeen met het effect van lichtjes dronken te zijn. I recognise it, soms denk ik dan “is dit hoe het voelt of ben ik nu toch misselijk?” Crazy!

3 jaar geleden

Reactie op Babyy1234

Pijnlijke borsten die ook zeker een cupmaat meer zijn. Hoofdpijn en moe.
Thx om te delen!