43 Reacties

3 jaar geleden

Heee, Gefeliciteerd!! Ik ben nu 5 wkn zwanger en ben hartstikke moe, ik kan elk moment op elke plek in slaap vallen😂 gewoon wanneer het mogelijk is tussendoor wat slapen,

3 jaar geleden

5 weken zwanger : erg opgeblazen, vermoeid, af en toe in de avond lichte steekjes onder in me buik en ik kan nu slecht tegen shampoo geur. Zo raar maar ik ga bijna over me nek bij het douchen😅

3 jaar geleden

Dat twee u eerder wakker zijn herken ik wel.

3 jaar geleden

Ik ben 4.5 zwanger. Erg pijnlijke borsten en vreselijk moe. Verder nergens last van 😉

3 jaar geleden

Ik ben 4+5 weken zwanger, pijnlijke borsten heel erg moe. Voor de rest nergens last van☺️

3 jaar geleden

Hier ook heel fijn elke ochtend rond 06:00 wakker. Ik doe normaal gesproken al dagelijks een dutje tussendoor (ik heb narcolepsie) maar nu is dat veranderd in een paar slaapaanvallen per dag. Ben zooo 💤 moe 💤

3 jaar geleden

Heb precies ook last van mijn benen...soms trekken ze of soort zwaarder gevoel als ik lig.

3 jaar geleden

Ik ben nu 4,5 week ongeveer, heb vooral jeuk aan m'n borsten en pijnlijk, moe en steken aan de zijkant van m'n onderbuik zijn het meest aanwezig, denk dat ze dat bandenpijn noemen?

3 jaar geleden

Vandaag was wel een rare dag.. vanmiddag een dutje van 2 uur lang. Vervolgens met koken kon ik de geur niet aan en was dizzy en gevoel dat ik van mijn stokje ging.. Maar als het allemaal maar goed gaat, dan maakt het mij niet zoveel uit ;)

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Vandaag was wel een rare dag.. vanmiddag een dutje van 2 uur lang. Vervolge ...
Same hier, enerzijds denk ik ... ik moet dit kunnen managen, de misselijkheid/slaaptekort... maar ik ben heel dankbaar dat dit voor dat kleine vruchtje is.

3 jaar geleden

Reactie op Emmabc

Ik ben nu 4,5 week ongeveer, heb vooral jeuk aan m'n borsten en pijnlijk, m ...
Heb ik nog niet van gehoord, anybody? 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Fem28

Heb precies ook last van mijn benen...soms trekken ze of soort zwaarder gev ...
Thx om te delen!

3 jaar geleden

Hier ook heel fijn elke ochtend rond 06:00 wakker. Ik doe normaal gesproken ...
Thx om te delen!

3 jaar geleden

Reactie op Nurr23

Ik ben 4+5 weken zwanger, pijnlijke borsten heel erg moe. Voor de rest nerg ...
Wat betekent 4+5, tel je de eerste vier van voor dat je overtijd was apart?

3 jaar geleden

Reactie op JillS

Wat betekent 4+5, tel je de eerste vier van voor dat je overtijd was apart? ...
4 weken en 5 dagen

3 jaar geleden

O god, what happens. Ik denk dat dit the best part is. Mijn lijf is nog hetzelfde maar mijn boezem explodes 🤣 het doet wel pijn, zo’n zwaar gevoel. Ik draag vnf nu steeds n bh, zonder beugels weliswaar! Nog iemand zo’n last van?

3 jaar geleden

Ik ben nu 4+5 en heb wel last van pijnlijke borsten en soms wat krampjes en heel moe, maar ik heb ook de hele tijd dorst! Blijf maar drinken, hebben jullie dit ook? Maar verder voel ik me super goed gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op ankvh

Ik ben nu 4+5 en heb wel last van pijnlijke borsten en soms wat krampjes en ...
Jaa same here🙋‍♀️ en merk dat ik wat meer in m’n eigen bubbel zit

3 jaar geleden

Bij mij is het gerommel in mijn buik een stuk minder 😕 hoop maar dat dat niets betekent.

3 jaar geleden

Slecht slapen en extreem moe! Mijn borsten zijn iets gevoeliger. Gelukkig niet te erg, want mijn eerste krijgt nog borstvoeding.