10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij AH, gebruik het ook tegen tepelkloven en spruw.

4 jaar geleden

Maakt niet uit, als het maar 100% kokosolie is en dus geen toevoegingen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Royal green van de Holland en Barret staat goed aangeschreven

4 jaar geleden

Kruidvat verkoopt ook 100% kokosolie

4 jaar geleden

Reactie op Tanie

Kruidvat verkoopt ook 100% kokosolie
Deze

4 jaar geleden

Deze gebruik ik al jaaaaren voor mijn gezicht en nu ook voor mijn tepels bij tepelkloven 👌🏻 Ik smeer ook regelmatig mijn kindje ermee in.

4 jaar geleden

Reactie op Tanie

Deze
Die heb ik ook

4 jaar geleden

Ook een mooie aanbieding voor een grote pot

4 jaar geleden

Ik koop altijd bij sundancer. www.sundancer.nl daar hebben ze eerlijke en heerlijke kokosolie.

4 jaar geleden

Als je op Google zoekt op “welke kokosolie” krijg je als tweede hit iemand die het uitgebreid onderzocht heeft. Daar blijkt uit dat er heel veel troep op de markt is. Één van de merken die er goed uitkomt is royal green. Wel op letten dat je een glazen pot kiest.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.