401 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook exact vorige week dinsdag de NIPT test afgelegd . Spannend ! Ik verwacht wel een mailtje en geen telefoontje 😅

3 jaar geleden

Ik heb vandaag bloed af laten nemen voor de nipt

3 jaar geleden

Ik heb vorige week woensdag de NIPT laten doen (in NL) Zitten dus ook in spanning..

3 jaar geleden

Bij mij duurde het 8 dagen

3 jaar geleden

Hier ook vorige week maandag bloed laten prikken voor de NIPT (NL) ze zeiden idd dat het 10 tot 14 werkdagen kon gaan duren, had al in mn agenda gezet wanneer ze dan ongeveer zouden kunnen mailen of bellen, je gelooft het niet maar op donderdag had ik al een mail dat alles in orde is! Toch maar even gebeld of het wel echt mijn uitslag was hahaha maar dat was toch echt zo! Het kan dus ook heel snel gaan! Wie weet hebben jullie de uitslag deze week ook wel👌🏻😊

3 jaar geleden

Ik heb vorige week maandag bloed laten prikken voor de Nipt en kreeg gisteren al de uitslag. Alles positief gelukkig. Ik ben heel blij dat ik maar een week hoefde te wachten!

3 jaar geleden

Het ligt er geloof ik ook aan in welk ziekenhuis het bloed wordt onderzocht. Ze stellen 2 weken maar VK vertelde mij dat het Erasmus MC vaak sneller is.

3 jaar geleden

Ik ga vandaag voor de NIPT te doen. Heel spanning😂 In Nederland zeggen ook 10 werkdagen ....heel lang ... omdat in mijn land alle maar een weekje rekenen. Afwachten en alles komt goed 🍀

3 jaar geleden

Reactie op GJWK

Ik ga vandaag voor de NIPT te doen. Heel spanning😂 In Nederland zeggen ook ...
Ik krijg honger van jouw foto 😂.. succes vandaag!

3 jaar geleden

Ik heb twee weken geleden op dinsdagavond bloed laten trekken en had vorige week maandag mijn resultaten beschikbaar in de app ‘CoZo’. Er is ook een website van! Heb geen mail of telefoontje gekregen. Pas op vrijdag zat er ook een brief bij ons in de bus. Misschien kan je dit ook checken op de website of app?

3 jaar geleden

Ik vorige week woensdag nipt (zonder nevenbevindingen) laten doen (NL) vanmorgen de uitslag al binnen, geen afwijkingen gevonden gelukkig! Denk dat het gewoon heel erg verschilt wanneer de uitslag binnen komt...

3 jaar geleden

Ik heb vorige week dinsdag bloed laten prikken voor de NIPT en zaterdag al de uitslag. Bloed ging naar VU. Hopelijk hebben jullie ook snel een goede uitslag ♥️

3 jaar geleden

Ik heb vorige week dinsdagmiddag bloed laten prikken. Het ging naar VuMC en ik had gister bericht (per mail want ik had aangegeven dat bij goed bericht dit per mail mocht) dat alles goed was (ook geen nevenbevindingen gevonden). Ging sneller dan ik dacht :) heel blij! Maar ik heb vanaf gister ook bovenop mijn telefoon gezeten en mijn mail in de gaten gehouden. Sterkte met de spanning!

3 jaar geleden

Ik vorige dinsdag de nip-test gedaan en gisterenavond via mail uitslag gekregen. Blijkbaar labo van Roeselare heel snel altijd.

3 jaar geleden

Ik vorige week maandag! Bloed gaat naar Erasmus MC. Ik heb nog geen uitslagen. Ik zit zoveel op m’n telefoon. Zo spannend pff

3 jaar geleden

Ik ga over een uur bloed laten prikken voor de NIPT. Ben ook benieuwd hoe lang ik moet wachten ..

3 jaar geleden

Hier ook aan het wachten... vorige week woensdag geprikt. Lijkt te verschillen of mensen de uitslag telefonisch of per mail krijgen? Weten jullie hoe dit zit?

3 jaar geleden

Hier ook in spanning! 24 juni laten prikken 😱🙄🙄

3 jaar geleden

Ik heb hem ook vorige dinsdag gedaan😁 heb sinds gisteren al gekeken op cozo maar nog geen resultaten, spannend!

3 jaar geleden

Bij mij ging het heel snel, ik had op dinsdag geprikt en 4 dagen later (op zaterdag) kreeg ik een mail dat alles goed was. Het verschil tussen bel/mail verschilt gewoon per praktijk. Bij verschillende vriendinnen ging het anders (sommige mail, sommige telefonisch) en bij iedereen was de uitslag goed.