Hoiii,
Misschien een beetje een rare vraag, maar mijn dochter heeft soms "wallen" onder haar ogen. Het is een beetje rood/paars. Meer mensen wiens kindje dit ook heeft? Is dit normaal 馃槄
Groetjes!
Mijn zoontje heeft dat ook sinds de geboorte, hij is nu 6,5 maand oud. De eerste paar weken had ie echt van die dikke wallen, dat is nu wel verminderd maar hij heeft ze nog steeds. Soms ook paars/rood achtig. Het CB heeft me uitgelegd dat ik me er verder geen zorgen over moest maken.
Mijn zoontje heeft dat ook sinds de geboorte, hij is nu 6,5 maand oud. De e ...
Owja, en hij slaapt juist heel goed. Per slaapje tussen de 45 min en 120 min. En in de nacht slaapt hij tussen de 9 en 10 uur. Dus daar ligt het ook echt niet aan 馃槀
Owja, en hij slaapt juist heel goed. Per slaapje tussen de 45 min en 120 mi ...
Dankje voor je reactie! Onze dochter slaapt ook prima, dus daar zal het idd niet aan liggen haha. Ik moet de 26e naar het cb dus dan zal ik het ook eens vragen! 馃槉
Zijn de wallen niet engeltjeskusjes? Mijn kleine heeft het in haar wenkbrauw en tussen haar ogen boven de neus ook. Als ze moe is of zich druk heeft gemaakt stroomt er meer bloed door de kleine vaatjes heen waardoor je het als een vlekje gaat zien.
Ons mannetje heeft ze ook! Ik denk van mij ge毛rfd.. vooral als die heel moe is of verkouden (zoals op de foto) zie je het beter. Mede door z鈥檔 hele lichte huid valt het extra op denk ik