Wammeer aanmelden voor mvm

Rosawassenaar
8 dagen geleden
Volgen
Hey allemaal ben nu bijna 5 weken zwanger wil graag meedoen aan moeders voor moeders maar wanneer meld je je daarvoor aan ??
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
kirstenms
8 dagen geleden
Ha Rosa! Gelijk doen! Je mag van 6 weken tot 16 weken zwangerschap plassen. Duurt iets van 1 tot 1,5 week voordat je kan starten, dus mooi moment 😄
  • Rapporteren
Rosawassenaar
8 dagen geleden
Reactie op kirstenms
Ha Rosa! Gelijk doen! Je mag van 6 weken tot 16 weken zwangerschap plassen. Duurt iets van 1 tot 1,5 week voordat je kan starten, dus mooi moment 😄
Top tnx ga ik me gelijk aanmelden
  • Rapporteren
B7688
8 dagen geleden
Ik mag morgen al beginnen, gisterenavond intake gehad, ze komen morgen alles brengen. ben morgen 5 weken.
  • Rapporteren
Plankje
8 dagen geleden
Ik krijg vandaag mijn spullen ben 5+4 wk dus je kan je aanmelden 😁👍🏻
  • Rapporteren
Lindaz
7 dagen geleden
Eerder nog zelfs, ik was 5 weken 😊
  • Rapporteren
Kim-2
7 dagen geleden
Reactie op kirstenms
6 weken.... Ik was 5 toen ik begon
  • Rapporteren
SR2021
7 dagen geleden
Ik heb vandaag het eerste kratje gehad ik begin morgen . Ik ben 4+5 nu
  • Rapporteren
mandy8989
7 dagen geleden
Mag ik vragen wat dat überhaupt is? Heb er nog nooit van gehoord 🙈 ben zelf nu 4 wk
  • Rapporteren
Rosawassenaar
7 dagen geleden
Reactie op mandy8989
Mag ik vragen wat dat überhaupt is? Heb er nog nooit van gehoord 🙈 ben zelf nu 4 wk
Met moeder voor moeders zamel je urine in als je zwanger ben dan halen ze uit je urine de hcg en maken ze daar medicijnen voor voor vrouwen die minder makkelijk zwanger kunnen worden
  • Rapporteren
Anita1984
7 dagen geleden
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wat een mooi initiatief! Ik ga er ook eens naar kijken en wellicht aanmelden 😊
  • Rapporteren
Kim-2
7 dagen geleden
Reactie op Rosawassenaar
Met moeder voor moeders zamel je urine in als je zwanger ben dan halen ze uit je urine de hcg en maken ze daar medicijnen voor voor vrouwen die minder makkelijk zwanger kunnen worden
En ze maken sinds 3 jaar medicijnen voor jongetjes waarvan de balletjes niet indalen. Stuk minder operaties zijn er nodig
  • Rapporteren
SanneB86
7 dagen geleden
Ik heb mezelf dinsdag aangemeld, ben woensdag gebeld en gisteren is alles al gebracht en kon ik direct beginnen! Ben 5.5 of 6.5 week.. even afwachten tot de echo de 12e hoeveel het zal worden.
  • Rapporteren
Anita1984
7 dagen geleden
Reactie op SanneB86
Ik heb mezelf dinsdag aangemeld, ben woensdag gebeld en gisteren is alles al gebracht en kon ik direct beginnen! Ben 5.5 of 6.5 week.. even afwachten tot de echo de 12e hoeveel het zal worden.
Goed bezig 🤗
  • Rapporteren
JJW
7 dagen geleden
Ik heb me direct aangemeld toen ik een positieve test in handen had😊 Met mijn vorige zwangerschap ook meegedaan 6 jaar geleden. Uiteindelijk de medicijnen zelf ook nodig gehad vorig jaar en afgelopen jaar, dus ik moest en zou weer meedoen. Het is zo belangrijk! Vanaf 6 weken kunnen je plassen t/m 16 weken. Dus het fijnste is als je je zo snel mogelijk aanmeldt😄
  • Rapporteren
Rosawassenaar
7 dagen geleden
Reactie op JJW
Ik heb me direct aangemeld toen ik een positieve test in handen had😊 Met mijn vorige zwangerschap ook meegedaan 6 jaar geleden. Uiteindelijk de medicijnen zelf ook nodig gehad vorig jaar en afgelopen jaar, dus ik moest en zou weer meedoen. Het is zo belangrijk! Vanaf 6 weken kunnen je plassen t/m 16 weken. Dus het fijnste is als je je zo snel mogelijk aanmeldt😄
Heb al een email gehad word vandaag of dinsdag gebeld
  • Rapporteren
JJW
7 dagen geleden
Reactie op Rosawassenaar
Heb al een email gehad word vandaag of dinsdag gebeld
Super!! Veel succes met plassen😁
  • Rapporteren
B7688
7 dagen geleden
Vandaag is moeders voor moeders langs geweest, ze gaven aan dat je inderdaad vanaf week 6 ermee mag starten. Altijd leuk een extra test😊🥰
  • Rapporteren