79 Reacties

5 jaar geleden

Moet ook nog wat bij maar nog geen idee wat 🤭

5 jaar geleden

toevallig vandaag dit wandrek opgehangen! (vond hem wel speels) Er komt in 1 van die vakken nog een letter R (rafaël) en een kunsthangplantje bovenop, verder is de indeling even een snel idee. Deze wandplank hoort niet bij de set en is van de leenbakker

VRIEND

5 jaar geleden

Dit allemaal in het begin, nu staan er ook 2 knuffels op. Had het bij mn 1e ook, veel handiger dan alles in de commode vond ik zelf.

VRIEND

5 jaar geleden

Je kunt er ook haakjes onder zetten en dan een paar leuke sets hangen, evt een fotolijstje met echofoto, leuke knuffels, bijzondere cadeaus

5 jaar geleden

☺️

5 jaar geleden

Reactie op lindsay2403

Moet ook nog wat bij maar nog geen idee wat 🤭
Wat een mooie kamer! Is dat een muursticker? Zo schattig.

5 jaar geleden

We hebben ze er niet boven hangen 🙂 Knuffeltjes, invulboekje, geurstokjes, Aan de ander kleding 😍 ikea boekenrekje omgedraaid...

5 jaar geleden

Wij gaan deze maken voor boven de commode.

5 jaar geleden

Wij hebben het nu zo!

5 jaar geleden

Ons kamertje staat nog helemaal leeg😩 Deze maand komt ergens de schilder en kan ik helemaal beginnen, maar zit vol met ideeën en al spulletje gekocht natuurlijk. Op mijn plank doe ik een lijstje waar het geboortekaartje uiteindelijk inkomt. Een stolp met vissen/ kreeft. Heb meerdere accessoires in oceaan thema. Verder nog even bijv. Slofjes, plantje, boekjes, knuffel, glazen potje met speentjes, houten initiaal of een nachtlampje

5 jaar geleden

Reactie op Mommy_91

Wij hebben het nu zo!
Wat mooi! Mag ik vragen waar de rekjes van zijn?

5 jaar geleden

Reactie op Taat

Wat een mooie kamer! Is dat een muursticker? Zo schattig.
Dankjewel! 🥰 is een muurschildering

5 jaar geleden

🥰

5 jaar geleden

Van de Ikea en zelf zwart gemaakt met zwarte lak!

5 jaar geleden

Reactie op Mama31

Wat mooi! Mag ik vragen waar de rekjes van zijn?
Dankjewel! Van Ikea, €3,99. De ene hangt andersom. Dan kun je heel makkelijk het ophangsysteem losschroeven en omdraaien. https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/

5 jaar geleden

Reactie op Flooo

Van de Ikea en zelf zwart gemaakt met zwarte lak!
Hoe heet dit wandrekje?

5 jaar geleden

Wij doen geen rekje. Bij de eerste wel gedaan maar toen ie ouder werd wilde hij alles eraf trekken en was omkleden/verschonen een drama. Bij de tweede alleen posters erboven maar ook dat moest van de muur. Dus nu bij nummer 3 hou ik het bij het behang 😂

5 jaar geleden

Wij doen deze.. komt niet super veel op. Een houten regenboog van Little Dutch en wat lichte dingetjes.

5 jaar geleden

Neem er geen 1 dit keer .. als zd grotet worden gaan ze er alles af willen trekken enzo ;) nu alles in 2 mandjes er onder

5 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Wij gaan deze maken voor boven de commode.
Van welke website komt dit rekje?