79 Reacties

5 jaar geleden
toevallig vandaag dit wandrek opgehangen! (vond hem wel speels) Er komt in 1 van die vakken nog een letter R (rafaël) en een kunsthangplantje bovenop, verder is de indeling even een snel idee. Deze wandplank hoort niet bij de set en is van de leenbakker

5 jaar geleden
We hebben ze er niet boven hangen 🙂
Knuffeltjes, invulboekje, geurstokjes,
Aan de ander kleding 😍 ikea boekenrekje omgedraaid...

5 jaar geleden
Ons kamertje staat nog helemaal leeg😩
Deze maand komt ergens de schilder en kan ik helemaal beginnen, maar zit vol met ideeën en al spulletje gekocht natuurlijk. Op mijn plank doe ik een lijstje waar het geboortekaartje uiteindelijk inkomt. Een stolp met vissen/ kreeft. Heb meerdere accessoires in oceaan thema. Verder nog even bijv. Slofjes, plantje, boekjes, knuffel, glazen potje met speentjes, houten initiaal of een nachtlampje

5 jaar geleden
Reactie op Taat
Wat een mooie kamer! Is dat een muursticker? Zo schattig.
Dankjewel! 🥰 is een muurschildering

5 jaar geleden
Reactie op Mama31
Wat mooi! Mag ik vragen waar de rekjes van zijn?
Dankjewel! Van Ikea, €3,99. De ene hangt andersom. Dan kun je heel makkelijk het ophangsysteem losschroeven en omdraaien.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-berken-40070185/

5 jaar geleden
Reactie op Flooo
Van de Ikea en zelf zwart gemaakt met zwarte lak!

Hoe heet dit wandrekje?

5 jaar geleden
Wij doen geen rekje. Bij de eerste wel gedaan maar toen ie ouder werd wilde hij alles eraf trekken en was omkleden/verschonen een drama. Bij de tweede alleen posters erboven maar ook dat moest van de muur. Dus nu bij nummer 3 hou ik het bij het behang 😂

5 jaar geleden
Wij doen deze.. komt niet super veel op. Een houten regenboog van Little Dutch en wat lichte dingetjes.

5 jaar geleden
Reactie op Mommy in 01/'21
Wij gaan deze maken voor boven de commode.

Van welke website komt dit rekje?