16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het laatst 1x gedaan, omdattie heel boos werd dat ik m in de ligbak legde... Halverwege de wandeling werd t toch te moeilijk voor m... Dus snel weer terug plat gelegd en ligbak van gemaakt... Nu gaatie er weer in zonder boos worden 😅

2 jaar geleden

De kinderfysiotherapeut van mijn dochtertje zei dat ik echt moest wachten tot ze zelfstandig kan zitten. Ze willen vaak sneller dan dat hun lichaam aan kan 😬🙈

2 jaar geleden

Wij hebben hem al omgebouwd, omdat die van ons bijna helemaal plat kan. Ze vindt het heerlijk 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

De kinderfysiotherapeut van mijn dochtertje zei dat ik echt moest wachten t ...
http://annepauw.nl/2020/08/22/wanneer-kun-je-de-kinderwagen-ombouwen/ Hier een goeie uitleg waarom het dus beter is om te wachten.

2 jaar geleden

Toevallig hebben wij afgelopen weekend de wagen omgebouwd. Wij kregen namelijk ook het idee dat meneer liever om zich heen wilde kijken en hij paste bijna niet meer in de bak 😅 over 2 weken is hij 6 maanden. Onze wagen kunnen we in 3 standen zetten, dus ook nog liggend, dat scheelt. Hij vindt het geweldig! Anders hadden we de wagen nog even zo gelaten 😊

2 jaar geleden

Ik heb dat ook op 5,5 maand gedaan ongeveer. Maar dan de middelste stand dus hij ligt meer. Maar hij trekt zich elke keer recht aan die vergrendeling dus zit ie nog heel de weg recht 😅 Hoe doen jullie dit eigenlijk als je weg gaat? Is toch niet makkelijk.. Baby in de maxi cosi, er weer uit, in de buggy, er weer terug in.. Ben geneigd om altijd de maxi cosi op m'n kinderwagen onderstel te zetten 😅

2 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Ik heb dat ook op 5,5 maand gedaan ongeveer. Maar dan de middelste stand du ...
Voor kleine boodschapjes en korte wandelingen gebruik ik de maxi cosi op het onderstel. Als we lekker een stuk willen wandelen of de stad in gaan gebruik ik nu nog de bak. Toevallig komt zijn fysio morgen ook langs, dus vraag ik het haar ook even. Onze kinderwagen kan ook op verschillende standen (ook helemaal plat). Ben benieuwd. Ik denk dat hij er we klaar voor is 🤩. Maar wat is wijsheid 😉

2 jaar geleden

Hier ook al over. Omdat meneer te groot is ervoor.

2 jaar geleden

Onze zoon is nu 4,5 maand, maar wij hebben denk al een week of 2-3 de buggy erop. Hij is namelijk al uit de reiswieg gegroeid. 🙈 (71 cm en 8,9 kilo 😁) Maar onze buggy kan helemaal plat bij zijn rug zeg maar, dus vaak vervoeren we hem zo. Soms een standje hoger als hij genoeg energie heeft. ;)

2 jaar geleden

Met 4,5 maand al omgezet, want in de bak was een drama hier. Wel op de platste stand, dus uiteindelijk is het maar een klein beetje verschil!

2 jaar geleden

Wij gebruiken sinds 2 weken de buggy op ligstand. Dat omrollen was hier ook ellende in de bak. Nu kan hij weer meer zien, maar ligt toch nog zo goed als plat.

2 jaar geleden

Wij wagen ook al opgebouwd, kleine meid bijna 5 maanden! Ze moest wel wennen aan wat er allemaal om haar heen gebeurde (veel prikkels) ze corrigeerde zichzelf goed met recht zitten. Daarnaast is ze uit de ligbak gegroeit.

2 jaar geleden

En aan de mama's die al omgebouwd hebben, kan je ze voldoende vast leggen met de gordel? Wij hebben een lange smalle dochter, haar bak ligt ook goed vol in de lengte. Maar ik heb schrik dat de gordel niet strak genoeg zal zitten (wel nog niet geprobeerd 😅)

2 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

En aan de mama's die al omgebouwd hebben, kan je ze voldoende vast leggen m ...
Gordel zit niet zo straks als bij bijvoorbeeld de maxi cosi, maar omdat ze bij ons in de ligstand / semi ligstand zit is dit ook nog niet nodig! Proberen kan nooit kwaad voor een stukje, dan kan je het zelf ook goed beoordelen :)

2 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

En aan de mama's die al omgebouwd hebben, kan je ze voldoende vast leggen m ...
Née die van ons gaat niet strak genoeg! Is een mutsy traveller. Maar heb hem ook in halve ligstand dus heb die eigenlijk ook niet vast.. 😅

2 jaar geleden

Yes!!! Het mocht nu ook van de fysio 😍 zo leuk! Echt weer een mijlpaal 😱. Waar is mijn baby gebleven?😱