74 Reacties

3 jaar geleden

Waneer jij vind dat het nodig is .

3 jaar geleden

Kan met 5 weken of 25 weken is voor iedereen vetschillend

3 jaar geleden

Ik ben nu 14.3 en ik heb paar weken terug twee zwangerschapsbroeken gekocht. Ik heb ze gehaald in de Prénatal en zij gaven aan dat deze gewoon de hele zwangerschap mee kunnen! Ze zitten heel laag, waardoor dat dezelfde maand is als je normaal hebt en je buik waar je dus steeds groter raakt, is van elastiek dus je buik kan daar in groeien

3 jaar geleden

Ik ging al over op positie kleding sinds week 4+6. Toen kon ik al geen normale Broek meer aan. Baby lag toen al aardig voor aan.

3 jaar geleden

ik draag vanaf 11 weken positie kleding en nog een aantal eigen stukken zolang als dat gaat, maar met name broeken zaten niet lekker.

3 jaar geleden

Nu in de zomer ga ik gewoon heel veel kleedjes dragen. Dat gaat altijd en vanaf september denk ik dat ik 1 à 2 jeans broeken ga kopen en die kan ik tot het einde dragen. De elastische band is uittrekbaar tot het einde 😎

3 jaar geleden

De H&M heeft fijne zwangerschapsbroeken - ik heb een paar weken geleden 2 aangeschaft en ze zitten heerlijk comfortabel

3 jaar geleden

Ik draag nu voornamelijk stretchbroeken en jurkjes met een panty. Heb wel al 2 zwangerschapsbroeken maar die zakken nog erg af, dus niet echt ideaal. Maar sinds 2 weken groeit me buik heel hard dus vind het fijn om in iedergeval 2 broeken klaar te hebben liggen mocht het in dit tempo door gaan haha.

3 jaar geleden

Ik ben 15 weken en zit nog lekker in mn eigen kleren. Wel avonds een beetje druk en dan trek ik een trainingsbroek aan. Verder liggen er hier nog 3 broeken van de vorige zwangerschap bij mn 1e ben ik het pas gaan dragen na de 20 weken had niet gehoeven maar zat toch wel een stuk bevrijdender voor de buik. Net zo als bij deze kijk ik het aan, zit het niet echt meer lekker overdag dan gaan de zwangerschapsbroeken aan en inderdaad het elastiek wat om je buik heen kan rekt fijn mee😊 Zoals je leest het is voor iedereen anders. Probeer eens een zwangerschapsbroek uit en als het lekker zit kan je het kopen en zit je tot het einde met broeken die je lekker aan kunt. Mijn broeken ik heb er 2 van h&m en 1 van de lidl

3 jaar geleden

Reactie op Melissa3294

Ik draag nu voornamelijk stretchbroeken en jurkjes met een panty. Heb wel a ...
Goeie om ze alvast klaar te hebben liggen. Koop je dan de normale maat die je had voor de zwangerschap?

3 jaar geleden

Reactie op Sanna123

De H&M heeft fijne zwangerschapsbroeken - ik heb een paar weken geleden ...
Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

ik draag vanaf 11 weken positie kleding en nog een aantal eigen stukken zol ...
Dat heb ik dus ook. Mijn jurkjes, panty's en relaxte broeken gaan nog wel, maar mijn normale broeken snijden teveel. Ik denk dat ik ook maar overstap op positiebroeken.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Kan met 5 weken of 25 weken is voor iedereen vetschillend
Klopt, maar je vraagt je toch af hoe dit bij andere zwangere vrouwen is.

3 jaar geleden

Er kwam bij mij de afgelopen week ineens een buikje tevoorschijn. Heb een normaal postuur. Ik ben nu 14 weken en heb sinds vandaag mijn eerste zwangerschapsjeans aan. Wat een verademing! Ik kocht deze online via wehkamp. Op de website van de h&m waren veel maten uitverkocht 😕

3 jaar geleden

Ik heb al een buikje van bij 10 weken!! Ik draag veel kleedjes die elastisch zijn, dat is heel makkelijk! Ik heb ook een paar hele losse broeken met elastiek die ik nu nog aan kan doen. Heb ook een positiekleding gekregen van een vriendin, je kan misschien eens rondhoren of je iets kan lenen? Of 2dehands kopen?

3 jaar geleden

Ik heb gisteren een tas 2e hans gekocht, daarvoor veel jurkjes met legays aan gehad.

3 jaar geleden

Ben zelf ook 14 weken en draag ook zwangerschapskleding. Dat is echt een hele opluchting en zit zeker veel lekkerder 😘

3 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en draag sinds deze week positiebroeken. Wat een verademing!!!

3 jaar geleden

Wanneer je broeken en verdere kleding niet meer lekker zit. Zelf was dat pas veel later in eerdere zwangerschappen. Maar de eerste broeken passen mij niet meer en op werk ben ik ook al voor een maatje groter gegaan, dus nu waarschijnlijk ook vroeger (ben nu 11+2, vanavond termijnecho)

3 jaar geleden

Heb ook al broeken van de Lidl zit echt lekkerder dan normale broek. En een meegroei bh ipv beugel bh wat ook wel heel veel scheelt!