15 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter is 4 februari geboren. Wegens omstandigheden helaas maar 2 dagen borstvoeding gegeven. Heb s nachts nog regelmatig natte plekken in m’n pyjama 😅

5 jaar geleden

Ik heb ooit ergens gelezen tot 42 dagen ofzo. In weer niet meer waar ik het heb gelezen. Dat zou dan gemiddeld 6 weken zijn. Als is dat denk ik bij iedereen anders. Ik ben zelf ook 3,5 week geleden gestopt met borstvoeding en heb er nagenoeg geen last van. Productie was ook in 3 weken afgebouwd.

5 jaar geleden

22 januari is onze zoon geboren. Heb geen borstvoeding gegeven, maar 1 borst lekt s avonds in bed nog steeds wel eens 😅

5 jaar geleden

Nou..ik vraag me dit ook af ik was van het lekken af.. gestopt met salie thee gisteren op bed lag ik op m'n borst hele bed nat...grrrrr

5 jaar geleden

2-1 bevallen, geen bv gegeven en hier lijkt het nu eindelijk gestopt te zijn 🙈

5 jaar geleden

13/1 bevallen, 12 uur borstvoeding gegeven en dan medicatie gekregen om de productie te stoppen omdat ik er door de zware zwangerschap echt helemaal onderdoor zat. 10 dagen later enorme stuwing gehad en serieus lekkende borsten (hoe dit kwam, weet niemand), heb toch nog tot bijna half maart zoogcompressen gebruikt om geen plekken op mijn kleren te hebben. Sindsdien is het gestopt, dus 2 maanden na de bevalling.

5 jaar geleden

5-1 bevallen en 4 weken borstvoeding gegeven. Het heeft zeker 5 weken geduurd voordat het lekker helemaal gestopt was.

5 jaar geleden

2 maanden bv gegeven en na het stoppen na ongeveer 1,5 tot 2 weken geen lekkage meer🤗

5 jaar geleden

7-1 bevallen en had dag 17 niks meer ondanks ik nog bv gaf

5 jaar geleden

28 dec bevallen, geen borstvoeding gegeven en volgens mij is het sinds deze week eindelijk gestopt....

5 jaar geleden

Ik ben benieuwd. Net 1.5 week gestopt na 3 maanden op verzoek bv. Maar als hij nu huilt voor de fles springen mn tepels spontaan open 🤣🤣 vooral savonds ook. Nu geen pijnlijke plekken meer dus gaat goede kant op.

5 jaar geleden

Baby 1: geen druppel borstvoeding gegeven en 5 (!) maanden nog gelekt Baby 2: wel colostrum gegeven, verder geen borstvoeding. Heeft ongeveer 6 weken gelekt, met name als hij ging huilen en als ik onder de douche ging

5 jaar geleden

Reactie op emma1334

Baby 1: geen druppel borstvoeding gegeven en 5 (!) maanden nog gelekt Baby ...
Oh ja en bij baby 1 zelfs speciale medicijnen gehad zodat de productie überhaupt niet op gang zou komen, dus begreep niets van die 5 maanden

5 jaar geleden

Ik ben nu bijna 4 weken gestopt met borstvoeding... ik voel nog steeds een soort gevoel dat ik alleen kan omschrijven als jeuk van de tepel net als dat ik dat had als ik moest kolven/voeden. En als ik de tepel aanraak of een beetje druk erop geef dan komen de druppels nog steeds... ik begin me er aan te irriteren en heb zoiets van... ik had net zo goed door kunnen gaan hahah