Wat denken jullie?

MoFa
één maand geleden
Volgen
Heel erg onzeker..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
43 reacties
Verwijderd lid
één maand geleden
Gefeliciteerd! Hele mooie positieve test!
  • Rapporteren
jomario
één maand geleden
Dit zijn twee mooie streepjes hoor! Ik had zelf ook twijfels bij mijn test, en toen deed ik voor de zekerheid nog 2 testen. Achteraf zonde van het geld😅
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Bedankt lieve meiden! Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. Mijn NOD is vrijdag, ga daarna nog x testen als ik niet ongesteld word. Clear Blue gaf gisteren NIET ZWANGER aan. Daarom ben ik heel erg in de war.
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op jomario
Dit zijn twee mooie streepjes hoor! Ik had zelf ook twijfels bij mijn test, en toen deed ik voor de zekerheid nog 2 testen. Achteraf zonde van het geld😅
Dat wil ik dus ook doen, morgen maar andere halen. Vind het heel lastig. Gefeliciteerd!! Wanneer was je NOD?
  • Rapporteren
Mommy3
één maand geleden
Reactie op MoFa
Bedankt lieve meiden! Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. Mijn NOD is vrijdag, ga daarna nog x testen als ik niet ongesteld word. Clear Blue gaf gisteren NIET ZWANGER aan. Daarom ben ik heel erg in de war.
Die hebben veel meer hcg nodig . Dus kan wel kloppen
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op verwijderd lid
Gefeliciteerd! Hele mooie positieve test!
Bedankt
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op Mommy3
Die hebben veel meer hcg nodig . Dus kan wel kloppen
Echt?!! Je geeft mij weer hoop, vind het zo spannend
  • Rapporteren
jomario
één maand geleden
Reactie op MoFa
Dat wil ik dus ook doen, morgen maar andere halen. Vind het heel lastig. Gefeliciteerd!! Wanneer was je NOD?
Dank je wel!! Was 25/26 april en op 27 april deed ik de test(en). Ik kan mij voorstellen dat tegenstrijdige uitslagen je niet echt een gerust gevoel geven, maar op basis van hierboven en de andere reacties denk ik dat je van het positieve uit moet gaan! Ik duim voor je!
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op jomario
Dank je wel!! Was 25/26 april en op 27 april deed ik de test(en). Ik kan mij voorstellen dat tegenstrijdige uitslagen je niet echt een gerust gevoel geven, maar op basis van hierboven en de andere reacties denk ik dat je van het positieve uit moet gaan! Ik duim voor je!
Dank je wel lieve meid. Nog 2 daagjes dan weet ik meer.
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Mijn urine was wel heel licht, en geen ochtend urine, de volgende lading was t.
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op MoFa
Mijn urine was wel heel licht, en geen ochtend urine, de volgende lading was t.
Van die clear Blue test bedoel ik.
  • Rapporteren
Latoya1988
één maand geleden
Ik zie wel een streepje..mischien clear blue test kopen?
  • Rapporteren
MoFa
één maand geleden
Reactie op Latoya1988
Ik zie wel een streepje..mischien clear blue test kopen?
Die heb ik dus gedaan, en die gaf NIET ZWANGER aan. Mijn NOD IS vrijdag/zaterdag
  • Rapporteren
sjorss6
één maand geleden
Reactie op MoFa
Die heb ik dus gedaan, en die gaf NIET ZWANGER aan. Mijn NOD IS vrijdag/zaterdag
Zou ik de CB zondag doen.
  • Rapporteren