43 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

Die heb ik dus gedaan, en die gaf NIET ZWANGER aan. Mijn NOD IS vrijdag/zat ...
Ik zou de Predictor Early doen!

3 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Zou ik de CB zondag doen.
Ja na zaterdag ga ik weer testen als ik niet ongesteld word.

3 jaar geleden

Reactie op mxm

Ik zou de Predictor Early doen!
Die kan je ook vroeg doen?

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

Die kan je ook vroeg doen?
Zou ik niet doen .. zijn niet te vertrouwen... Deze test is super duidelijk . Zou gewoon een action test doen :) of kruidvat 2v5

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Zou ik niet doen .. zijn niet te vertrouwen... Deze test is super duidelij ...
Ook goedkoper denk ik. Ga morgen naar de winkel. Omdat je juist bij de dure een betrouwbare resultaat verwacht, raak je in de war

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

Ook goedkoper denk ik. Ga morgen naar de winkel. Omdat je juist bij de dur ...
Ja zeker goedkoper . 2 voor 1,49 Echt de prijs maakt niet uit ... Ik had nu aliexpres testen 25 voor 3 euro Werken prima hahah (Gecontroleerd met action testen)

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

Die kan je ook vroeg doen?
Ja! Die geven juist vroeg een streep. En die geven ook een betere streep als je een vagere test hebt die minder gevoelig is.

3 jaar geleden

Zeker positief

3 jaar geleden

Ik had al heel snel zwangerschapsklachten na de ovulatie een week na de ovulatie waren deze opeens weg, om het zeg maar uit mijn hoofd te zetten deed ik 4 dagen voor NOD een vroege zwangerschapstest van predictor, deze was positief, vervolgens las ik dat predictor wel vaker positief aangaf, terwijl dat achteraf niet klopte. Toen heb ik nog een gewone test van de action en Kruidvat gedaan ook positief. Als laatste om het zeker te weten clearblue deze gaf niet zwanger aan. Op mijn nod opnieuw getest duidelijke streep, 2 dagen later nog een keer nog dikkere streep. Nu is er geen twijfel meer mogelijk.Misschien heeft clearblue meer HCG nodig.

3 jaar geleden

Reactie op januari2021md

Ik had al heel snel zwangerschapsklachten na de ovulatie een week na de ovu ...
Fijn om je reactie te lezen. dat zal heel goed kunnen inderdaad dat Clear Blue meer HCG nodig heeft. Ik haal morgen nog een test ( een gewone ) die doe ik dan zaterdag als ik vrijdag niet ongesteld word

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

Bedankt lieve meiden! Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. Mijn NOD is ...
ik had precies t zelfde.. goedkope testen.. positief.. clear blue zegt Niet zwanger.. wat een onzin. haha

3 jaar geleden

Reactie op Mvnorth

ik had precies t zelfde.. goedkope testen.. positief.. clear blue zegt Niet ...
En uiteindelijk zwanger ? Raar hè

3 jaar geleden

Reactie op LaraTamara

En uiteindelijk zwanger ? Raar hè
ik ga er vannuit van wel.. ben dood ziek.. hoofdpijn.. GEEN menstruatie en ik slaap voor geen meter.. ik ga ook niet meer testen. Je maakt jezelf alleen maar gek.

3 jaar geleden

Reactie op Mvnorth

ik ga er vannuit van wel.. ben dood ziek.. hoofdpijn.. GEEN menstruatie en ...
Uh zou dan toch eens een testje doen . Als is het 1 je moet toch weten of het zo is of niet

3 jaar geleden

Ik zeg Zwanger maar als je niet zeker bent over 2 dagen weer 1 doen is hij donkerder dan zou ik de dag erna een clearblue met indicator doen heb ik ook gedaan en toen was ik zwanger 1-2 maar ik denk echt dat je zwanger bent Gr nicolien

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Uh zou dan toch eens een testje doen . Als is het 1 je moet toch weten of h ...
ik heb een positieve test hoor..

3 jaar geleden

Bij mij waren 2 normale tests eerst positief, toen in de avond clear blue digital gepakt. Die zei niet zwanger. Toen was ik van slag.... uiteindelijk 3 dagen later wel de tekst zwanger en 2-3 weken! Dus het kan nog makkelijk!

3 jaar geleden

Reactie op nicolien nr 3

Ik zeg Zwanger maar als je niet zeker bent over 2 dagen weer 1 doen is hij ...
Ja dat ga ik doen. Morgen is mijn NOD dus misschien zondag als ik niet ongesteld word. Ik vind morgen heel spannend of ik wel Ongesteld word

3 jaar geleden

Reactie op BabytH

Bij mij waren 2 normale tests eerst positief, toen in de avond clear blue d ...
Dat was bij mij dus ook het geval, 1 test zie hier boven. Rond 01:00 en volgende dag clear Blue gepakt en die was NIET ZWANGER. Wacht even 2 daagjes

3 jaar geleden

Voor het eerst sinds maanden was ik er niet zo mee bezig, was al die ovulatietesten zat en mijn cyclus leek steeds te veranderen. Afgelopen zondag een kruidvat test gedaan en die was positief, dus gelijk naar de winkel gerend voor een clear blue test... Ook positief!