61 Reacties
5 jaar geleden
Leuke naam !! Wij zijn ook eindelijk uit de naam 😃 bij ons wordt het Liva
5 jaar geleden
Reactie op Stefanie14-02
Leuke naam !! Wij zijn ook eindelijk uit de naam 😃 bij ons wordt het Liva ...
Liva klinkt ook heel mooi!❤ Prachtige naam, nog niet eerder gehoord trouwens.
5 jaar geleden
Reactie op Haakjuf
Een hele leuke naam, Marly!
Ja de naam is mooi, maar geen aparte bedenkingen bij? Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die zo heet en dat is Marly vd Velden van Gtst🤦🏼♀️😂
5 jaar geleden
Reactie op Ilyya
Zeker doen wat jullie het mooist vinden! Ik vind Marly zeker geen honden na ...
Ja precies, alleen wij zijn niet zo van de hele moderne namen🙂.
5 jaar geleden
Toevallig hadden we het vandaag over die naam! Mijn vriend zijn neefje heet zo en blijkbaar wordt het toch (internationaal) gerelateerd aan de film... maar eerlijk gezegd vind ik het nog steeds een onwijs leuke naam 🥰 al moet ik zeggen dat ik uit jouw rijtje Blake het leukste vind
5 jaar geleden
Ik vin het een hele leuke naam je zou hem ook anders kunnen schrijven Mar-lee of marlee mischien ook idee 😅
5 jaar geleden
Toevallig hadden we het vandaag over die naam! Mijn vriend zijn neefje heet ...
Hihi, je ziet wel aan me rijtje dat het Amerikaanse ons erg aantrekt😋. Wat grappig een jongen die Marly heet, ja waarom niet eigenlijk! Stoer😉
5 jaar geleden
Ik vin het een hele leuke naam je zou hem ook anders kunnen schrijven Mar-l ...
Ja dat vind ik helaas weer niet zo mooi, heb wel al zitten puzzelen met Marli Marly Marlee indd.. vind ik Marly zelf het mooist.
5 jaar geleden
Hihi, je ziet wel aan me rijtje dat het Amerikaanse ons erg aantrekt😋. Wat ...
Hihi ja dat trekt mij ook meer aan! Ik vind je hele rijtje eigenlijk wel leuk!!
5 jaar geleden
Reactie op Sarah-v
Waarom niet? Gewoon kiezen waar je je zelf goed mee voelt. Mijn dochtertje ...
Falke is inderdaad ook een bijzondere naam, ik hou ervan! Ja je hebt gelijk ook, de meningen zouden me niet moeten aantrekken..
5 jaar geleden
Falke is inderdaad ook een bijzondere naam, ik hou ervan! Ja je hebt gelijk ...
Ja vind die originele namen veel leuker. Dan al die populaire namen. Zo zijn we nog maar 1 iemand tegengekomen die dezelfde naam heeft als haar (een vrouw van in de 30) die toevallig ook clown speelt als hobby dus clown Falke mie op Falke haar feestje komt en dat is geweldig en bijzonder! Niet als je kind een populaire naam heeft en je zelfs in je klas al met 2 anderen zit met die naam, laat staan op de hele school.🙃
5 jaar geleden
Reactie op Kellebel6
Mijn dochtertje heet Marley en tot op de dag van vandaag krijgen wij alleen ...
Aah zo leuk!! 😊