Hallo dames,
Iedereen met een positieve test: gefeliciteerd! Vorige week testte ik positief en naar verwachting is 1 januari de uitgerekende datum.
Zelf vrij weinig last op wat buikpijn, paar dagen gevoelige borsten en waterige afscheiding na.. hebben jullie al symptomen?
06 januari uitgerekend. Had veel last van misselijkheid en van mijn darmen en maag maar dit is steeds minder. Verder heb ik ook waterige afscheiding en af en toe was krampjes
Jij ook gefeliciteerd! Ik rond 4 januari uitgerekend. Op soms lichte buikpijn/beetje misselijk en lichtelijk gevoelige borsten na nergens last van (tot zover) 馃槉
Mijn borsten beginnen gevoelig te worden en beetje opgezet al!
Vanmorgen toch nog een test gedaan ivm wat bloedverlies maar hij loopt super goed op was echt een knaller 馃グ
En idd meer afscheiding maar dat is juist goed :-)
Met vlagen misselijk, soms opeens veel witte afscheiding, iets donkere tepels, krampjes in baarmoeder, last van darmen, moe, chagrijnig/lusteloos. Vooral dat laatste is lastig want ik was net bezig om mijn huishouden wat meer op orde te krijgen en nu zakt dat weer weg 馃檲
Met vlagen misselijk en duizelig. Ik zie vaak bleek, pijnlijke gezwollen borsten verschilt met de dag. Af en toe vieze smaak in mijn mond en af en toe hartkloppingen en stuk sneller moe! En een beetje emotioneel begint nu iets meer te worden. Ik ben heel gevoelig voor hormoonveranderingen elke maand (menstruatie) was het al drama haha. Gefeliciteerd iedereen!
Hey meiden! Bij mij nog geen positieve test. NOD op donderdag 30 april. Wel merk ik dat er down under enorm veel waterige afscheiding zit. Net ook gevoeld en het leek alsof mijn baarmoedermond week is. Komt dit jullie bekend voor?
Eisprong heb ik al lang gehad. Dus dat kan het niet zijn. Hou nu 8 maanden m鈥檔 cyclus in de gaten, maar heb dit nog nooit gehad zo kort voor m鈥檔 NOD.
meer afscheiding, gevoelige borsten, bh zit een keer echt mooi 馃槄 sneller moe en kortademig, beetje menstruatie achtige krampen en sneller emotioneel. 5-12-2020 uitgerekend