26 Reacties

6 jaar geleden

Misselijk,overgeven en gevoelige borsten. 4-1 uitgerekend

6 jaar geleden

Krampjes pijn aan me linker zij en bove been..

6 jaar geleden

1-1-2021 uitgerekend. Licht pijn in de onderrug en gevoelige borsten.

6 jaar geleden

06 januari uitgerekend. Had veel last van misselijkheid en van mijn darmen en maag maar dit is steeds minder. Verder heb ik ook waterige afscheiding en af en toe was krampjes

6 jaar geleden

Af en toe wat krampjes in me buik, en waterige afscheiding. Maar voor de rest gaat het gelukkig goed. 馃槉

6 jaar geleden

Jij ook gefeliciteerd! Ik rond 4 januari uitgerekend. Op soms lichte buikpijn/beetje misselijk en lichtelijk gevoelige borsten na nergens last van (tot zover) 馃槉

6 jaar geleden

Ik heb juist wat dikkere witte afscheiding, is dit dan erg?

6 jaar geleden

Mijn borsten beginnen gevoelig te worden en beetje opgezet al! Vanmorgen toch nog een test gedaan ivm wat bloedverlies maar hij loopt super goed op was echt een knaller 馃グ En idd meer afscheiding maar dat is juist goed :-)

6 jaar geleden

Af en toe lichtjes duizelig, en snel vol zitten door een opgeblazen gevoel, regelmatig plassen

6 jaar geleden

Met vlagen misselijk, soms opeens veel witte afscheiding, iets donkere tepels, krampjes in baarmoeder, last van darmen, moe, chagrijnig/lusteloos. Vooral dat laatste is lastig want ik was net bezig om mijn huishouden wat meer op orde te krijgen en nu zakt dat weer weg 馃檲

6 jaar geleden

Ik heb vooral last van een soort opvliegers en wordt daar dan ook even misselijk bij. verder meer witte scheiding, en last van zere borsten.

6 jaar geleden

Met vlagen misselijk en duizelig. Ik zie vaak bleek, pijnlijke gezwollen borsten verschilt met de dag. Af en toe vieze smaak in mijn mond en af en toe hartkloppingen en stuk sneller moe! En een beetje emotioneel begint nu iets meer te worden. Ik ben heel gevoelig voor hormoonveranderingen elke maand (menstruatie) was het al drama haha. Gefeliciteerd iedereen!

6 jaar geleden

Ohja en snel warm!

6 jaar geleden

Ik heb juist wat dikkere witte afscheiding, is dit dan erg?
Ik heb ook dikke witte soms gelige afscheiding. Niet extreem veel maar wel wat meer en anders als voorheen.

6 jaar geleden

Hey meiden! Bij mij nog geen positieve test. NOD op donderdag 30 april. Wel merk ik dat er down under enorm veel waterige afscheiding zit. Net ook gevoeld en het leek alsof mijn baarmoedermond week is. Komt dit jullie bekend voor? Eisprong heb ik al lang gehad. Dus dat kan het niet zijn. Hou nu 8 maanden m鈥檔 cyclus in de gaten, maar heb dit nog nooit gehad zo kort voor m鈥檔 NOD.

6 jaar geleden

Pijnlijke en gezwollen borsten, pas mijn bh al niet goed meer. Buikkrampen en met vlagen misselijk en duizelig. Ik ben 5-1 uitgerekend

6 jaar geleden

Reactie op Xmo

Ik heb ook dikke witte soms gelige afscheiding. Niet extreem veel maar wel ...
Dit kan verder dan geen slecht teken zijn toch? Of denk je van wel? Xx ben er onzeker de hele tijd

6 jaar geleden

Opgeblazen gevoel, soms wat misselijk, menstruatie achtig gevoel, koude voeten, lage rugpijn, snel emotioneel, duidelijke bobbeltjes op mijn tepels.

6 jaar geleden

meer afscheiding, gevoelige borsten, bh zit een keer echt mooi 馃槄 sneller moe en kortademig, beetje menstruatie achtige krampen en sneller emotioneel. 5-12-2020 uitgerekend

6 jaar geleden

Reactie op Monique_1981

meer afscheiding, gevoelige borsten, bh zit een keer echt mooi 馃槄 sneller m ...
Zit je dan niet in het verkeerde onderwerp? Ik dacht dat dit januari 2021 was