33 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben een waterman-vrouw en hou erg van knuffelen haha 馃槣 Ik weet niet hoe waterman-jongens zijn

5 jaar geleden

Ik ben een waterman haha Maar of dat da allemaal klopt wa een sterrenbeeld wilt zeggen groot ?

5 jaar geleden

Mijn vriend is een waterman en ik herken sommige dingen uit omschrijvingen van de waterman wel. Maar dat kan ook het feit zijn dat je het wil zien/herkennen. Het is vaak allemaal zo geschreven dat er altijd wel wat klopt. Hecht er zelf niet al teveel waarde aan, een persoon heeft een karakter en mede door opvoeding en dergelijke wordt hij/zij gevormd. De geboortedatum heeft daar naar mijn idee niet echt invloed op.

5 jaar geleden

Ik ben zelf een waterman en was altijd een enorm knuffelkind... Verder wordt van watermannen gezegd: idealistisch, creatief, eigenwijs en onafhankelijk (allemaal herkenbaar 馃檲).

5 jaar geleden

Mijn zusje, 5 jaar jonger dan ik, is waterman. Ze is wel vrij zelfstandig maar dat vind ik juist wel fijn. Hoop niet dat de baby vroeger komt en dan steenbok is

5 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties ! Inderdaad gewoon ieder zijn eigen eigenschappen maar ook toch herkenbare punten 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Katie06

Mijn zusje, 5 jaar jonger dan ik, is waterman. Ze is wel vrij zelfstandig m ...
Wat is er dan met Steenbokken? Ik heb straks een huis vol namelijk, mn man, ons zoontje en uitgerekend 3 jan van ons 2de zoontje. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ben aardige omringt door Watermannen m'n vader zusje man schoonmoeder. En 2 zussen en een broer van m'n vader. Als kinderen niet veel mee gemaakt alleen m'n zusje en dat was volgens mij geen knuffel kont maar erg ondernemend en vrij. Wat me wel bij alle Watermannen bij mij in de buurt opvalt is dat ze allemaal een duidelijke mening hebben en zich daar ook niet snel vanaf laten brengen. Ze hebben pit maar ook veel liefde voor hun eigen.

5 jaar geleden

Reactie op mars90

Ik ben zelf een waterman en was altijd een enorm knuffelkind... Verder word ...
Haha ik ben ook een waterman en hier herken ik mijzelf ook in! 馃檲馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Katie06

We krijgen een Steenbok of het moet raar lopen en een Boogschutter worden maar mag ik vragen waarom liever een Waterman dan een Steenbok?

5 jaar geleden

Onze zoon is van 22 januari, ben nu trouwens 27 januari uitgerekend, dus grote kans op weer een waterman. Moet erbij zeggen dat ik weinig op heb met sterrenbeelden en karakters. Maar heb uiteraard wel erover gelezen. Onze zoon is niet heel erg knuffelig. Hij komt wel bij je voor een knuffel zo af en toe en zit ook regelmatig bij ons, maar niet zoals onze dochter die is echteven knuffelaar. Zelfstandig valt best tegen tot nu toe. Hij laat het over aan ons bijv. Met aankleden. Kan die grotendeels al prima, maar toch laat ie het aan ons over. Ze schijnen ook spraakwatervallen te zijn. Zijn mond dicht houden is inderdaad wel een hele opgave, alleen praat ie weinig herkenbare woorden dus een hoop gebrabbel (hij is 3,5, word wel beter nu). Hij houdt juist niet van alleen zijn, maar wil graag mensen om zich heen. Kan ook met veel mensen overweg, maar is ook wel een bangerik馃檲 hij wil wel veel weten en onthoudt dingen erg snel. Dus qua kennis klopt het wel aardig. Hij is best slim valt ons op(hoewel dat door het niet duidelijk praten anders lijkt). Hij is niet bepaald eigenwijs te noemen, hij is juist heel meegaand, past zich makkelijk aan, zeker als ik kijk naar zijn zusje, die is echt eigenwijs en krijg je echt niet zomaar op andere idee毛n en zij is nog maar 2馃檲馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Onze zoon is van 22 januari, ben nu trouwens 27 januari uitgerekend, dus gr ...
ohhh dankjewel voor je uitleg! Wat grappig. Toch weer zo anders. Leuk om te horen

5 jaar geleden

Reactie op Katie06

Wat is er mis met een steenbok??

5 jaar geleden

Reactie op Katie06

馃槀 dat zou inderdaad dramatisch zijn

5 jaar geleden

馃槀 dat zou inderdaad dramatisch zijn
Haha ja echt verschrikkelijk... Eigenschappen Steenbok: Verantwoordelijk. Ambitieus. Vindingrijk. Geduldig. Loyaal. Zo'n kind wil je toch niet???

5 jaar geleden

We weten niet de situatie achter de reactie, let鈥檚 not judge 馃グ馃檲

5 jaar geleden

Geduldig? 馃ぃ daar heeft mijn steenbokje nog nooit van gehoord. Hij is inderdaad erg vindingrijk. De rest is nog moeilijk te zeggen, hij is pas 5

5 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Haha ja echt verschrikkelijk... Eigenschappen Steenbok: Verantwoordelijk. ...
Hoop wel dat ik die kleine tenminste 4 dagen langer binnen hou 馃檲馃槃

5 jaar geleden

Onze dochter is van 31 januari. Geen idee of haar karakter een typische Waterman is. Ze is lekker eigenwijs. Wil enerzijds veel zelf doen en uitproberen maar heeft ons er toch wel graag bij. Het is een heel sociaal kind heeft graag mensen om haar heen. Met andere kinderen in de buurt is het party time en is ze niet te stoppen. Ze slaat veel dingen op, doet/praat alles na wat ik doe of zeg. En een enorme kletskous.

5 jaar geleden

Reactie op Anne19

Onze dochter is van 31 januari. Geen idee of haar karakter een typische Wat ...
Oh wat grappig dan ben ik uitgerekend 鈽猴笍. Het klinkt als een hele gezellige meid in ieder geval 馃グ dat moet goed komen