Hoii dames!! Mijn meisje van 16 maanden heeft waterpokken en ze heeft er zoo veel
Last van. Enigste wat ik weet is een havermout badje en een speciale crème maar voor de rest helpt er niet echt iets.. iemand misschien nog een super goeie tip!
Heeft ze jeuk? Of is ze er ziek van? Mijn zoontje van 17 maanden was ziek maar geen jeuk. Havermout in een washandje, in water dompelen, washandje later uitknijpen op de plekjes. Goed afdrogen, daarna helemaal in de talkpoeder.
Wij hebben dit bij de kruidvat gehaald voor ons dochtertje 2 maanden geleden. Dit werkte zo goed. Was net een spa treatment voor haar als we het op haar smeerde. Menthol poeder helpt ook!
Mijn zoontje heeft sinds gistermiddag hele kleine bultjes op zijn arm/pols en in zijn nek. Ze zijn nog niet rood oid. Het lijkt meer op irritatie maar hij is vandaag erg mopperig en hangerig. Hoe zag het begin er bij jullie uit?
Ja vanacht kroop zei over bed van de jeuk het is zoo zielig.. ik heb die schuim ook maar helpt niets. Ik ben vanmiddag naar de Etos geweest om menthol poeder.. ik weet dat het niet word aangeraden maar dit helpt wel.. lekker in havermout bad gedaan en die menthol poeder en ze slaapt gelukkig!!
Mijn zoontje heeft sinds gistermiddag hele kleine bultjes op zijn arm/pols ...
Bij ons had mijn 3de dochter waterpokken 2 weken geleden.. 3 dagen geleden zag ik bij dochter nummer 4 ineens een paar kleine stipjes op haar hoofd.. en die breiden zich steeds verder uit.. de volgende ochtend zat ze helemaal onder!
Bestel bij de apotheek Carbomeerwatergel. Kost 9 euro, werkt direct. Na twee keer smeren waren de meeste blaasjes droog en dus veel minder jeuk! Alles heb ik geprobeerd inclusief KidsClin a 18 euro, werkte hier voor geen meter.
Hoe doen jullie dat als het op het geslachtsdeel zit mijn dochtertje heeft ...
Hier is dat ook zo, ik wissel af tussen Carbomeerwatergel en Bioforce en we hebben sinds vandaag ook een schimmelwerende crème van de huisarts omdat het nog roder dan een aardbei was!
Hoe doen jullie dat als het op het geslachtsdeel zit mijn dochtertje heeft ...
Mijn dochter had het ook enorm veel op haar geslachtsdeel heel zielig. Ik ben bij elke verschoning het gaan insmeren met een goede laag sudocreme. Ook dit werkt verkoelend en kan geen kwaad op deze plek!