Week indicatie blijft hetzelfde.

Mamainspe
één maand geleden
Volgen
Hoi dames, 26 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Mijn cyclus duurt ongeveer 32 dagen nadat ik in januari mijn tweede miskraam heb gehad. 29 april heb ik positief getest met clear blue, deze gaf 2-3 weken aan. Dat klopt wel. Alleen was ik vanochtend even nieuwsgierig en heb nog een keer getest, de test gaf hetzelfde aan. Klopt dat wel? Had het geen 3+ moeten zijn? Sorry ik ben wat onzeker en wil zo graag dat dit kindje wel bij mij blijft 🥰.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Sharonnek
één maand geleden
Kan zijn dat je toen net voldoende had om 2-3 te scoren en nu nog net binnen de kaders valt van 2-3. Maar zoals ik vaker zeg bij mensen die vaker testen. Het zegt niks. Die week indicatie is alleen een indicatie en is vrij onnauwkeurig. Luister naar je lichaam en rustig afwachten. Extra testen geeft alleen maar stress, dat zien we inmiddels wel vaker op dit forum
  • Rapporteren
Juuliejuul
één maand geleden
Bij mij klopte de clearblue wel. Misschien als je hem openmaakt en vergelijkt hoe duidelijk je 3 streepjes zijn, kan je misschien zien dat je echt net niet genoeg hcg hebt voor de 3+. 🍀
  • Rapporteren
Mommy3
één maand geleden
Zeg je goed indicatie .. zegt echt helemaal niks . Je urine kan dunner zijn Of net niet genoeg hcg . Kan zomaar over 2 dagen wel zo zijn
  • Rapporteren
Mamainspe
één maand geleden
Reactie op Juuliejuul
Bij mij klopte de clearblue wel. Misschien als je hem openmaakt en vergelijkt hoe duidelijk je 3 streepjes zijn, kan je misschien zien dat je echt net niet genoeg hcg hebt voor de 3+. 🍀
Oeps Ik heb de eerste al weggegooid
  • Rapporteren
Mamainspe
één maand geleden
Dankjewel voor jullie reacties! Geduld hebben is soms lastig maar het enige wat ik nu kan doen. 🍀
  • Rapporteren