24 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Hoeveel weken was je op de echo? De echo lijkt wazig maar lijkt duidelijk iets tussen de beentjes dus echt een jongen?😅

5 jaar geleden

Die mensen kennen er iets van zou niet weten waarom ze jou verkeerd geslacht geven

5 jaar geleden

Reactie op fibm8

Hoeveel weken was je op de echo? De echo lijkt wazig maar lijkt duidelijk i ...
14 weken precies

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op JeJe

14 weken precies
Nou de kans dat t fout zit is wel erg klein dan.. wist bij 13+5 dat ik een zoontje zou krijgen bij de 1e.. Je ziet ook best duidelijk 'iets' tussen de beentjes maar de echo is wazig.

5 jaar geleden

Reactie op Angel1986

Die mensen kennen er iets van zou niet weten waarom ze jou verkeerd geslach ...
Nee zeg ook zeker niet dat ze het verkeerde geslacht geven, alleen eerst was het moeilijk te zien veel navelstreng ertussen moest lopen bewegen van alles doen neem ook wel aan dat ze het goed hebben maar kwam toevallig net wat verhalen tegen over verkeerde geslachts bepaling benieuwd of mensen hier dat wel eens gehad hebben

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Angel1986

Die mensen kennen er iets van zou niet weten waarom ze jou verkeerd geslach ...
Nou gebeurd vaak hoor!

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap zei de gynaecoloog dat ze dacht dat het een jongen was, maar dat we het best nog tegen niemand zouden zeggen totdat de resultaten van de NIPT er waren (in België wordt ook geslacht bepaalt bij de NIPT). De gynaecoloog was dus niet 100% zeker met enkel de echo, ik was toen 14 weken zwanger

5 jaar geleden

Bij m'n vorige zwangerschap vroeg ik het met 12 weken waarschijnlijk een meisje bleek toch echt een jongen te zijn. Nou hoor ik ook genoeg mensen waar ze het wel goed hebben wij wachten tot 20 weken. Echter met de 12 week echo denk ik wel gezien te hebben wat het wordt. Toch is de kans dat het anders kan als ik in de buurt kijk naar geslachtsbepaalde echo durfen ze allemaal geen garantie te geven en zich in te dekken als ze er toch naast zitten. Ik wil daar niet te veel geld aan uitgeven met de kans dat ze er toch naast zitten. Hoe klein de kans ook het gebeurt niet vaak maar toch ik baalde ik even bij de gedachte toch geen dochter te krijgen en dat wil ik niet weer. Iedereen roept het zal wel een meid zijn nou na 2 jongens is de kans op een 3de wel groter.. 20 augustus weten we meer

5 jaar geleden

Hmm ikzelf niet maar hoor het wel eens dat het gebeurd. Ik zelf heb afgelopen vrijdag echo gehad en daar was heel duidelijk de piemel op te zien, dus daar kan ik niet onderuit. Maar op jouwn echo lijk ik wel wat te zien maar zou het ook niet zeker weten zolang een echoscopist het zeker weet zou ik daar op geloven

5 jaar geleden

Reactie op JeJe

14 weken precies
Vanaf 14 weken is het geslacht betrouwbaar om te bepalen via een echo

5 jaar geleden

Mijn neef had het met 15 weken laten doen, het bleek een jongen! Helemaal geweldig! Bij de 20 weken echo bleek het toch een meisje 😅😅

5 jaar geleden

Mijn zus kreeg alle echo’s te horen dat het een meisje werd.. tot de 37 weken.. toen werd het toch een jongen.. Ik hoor dat ze het bij jongens minder snel fout hebben dan bij een meisje, maar geen idee..

5 jaar geleden

Bij onze 2e zeiden ze een meisje, meerdere echo’s. Tot er bij de 20 weken echo geen jongetje en geen meisje zichtbaar was. Dit bleek helaas een afwijking te zijn. Maar het was dus wel een jongetje zoals ik zelf ook gezien dacht te hebben.

5 jaar geleden

Wij kregen met de 20 weken te horen dat we ons 3e meisje zouden krijgen. Met 36 wkn twijfelde ze en met 37 kreeg ik toch echt te horen dat we toch n jongetje kregen. Dat was best even omschakelen toen we met 38 wkn echt n jongetje in ons armen kregen.

5 jaar geleden

Mijn nicht was verteld met 20 weken echo dat het een meisje was. Met de pret echo rond 32 week bleek het toch een jongetje te zijn

5 jaar geleden

Bij mij zei de echoscopiste letterlijk.... als dit een meisje is dan heeft ze wel een hele grote clitoris. Nou ik kwam niemeer bij😂. Maar ze zei ook heel serieus dat de keren dat ze heeft meegemaakt dat het later een ander geslacht bleek te zijn dat er vaak iets medisch niet goed was met het kindje. Bijvoorbeeld heel groot geslachtsorgaan of iets. De mensen die wel het goede geslacht te horen hebben gekregen zullen dat niet allemaal op internet gaan zetten. Vooral de 'horror' verhalen zijn de gene die je leest of hoort. Dat helpt in jouw geval nu natuurlijk niet mee🙈

5 jaar geleden

Reactie op AdrianaM

Wij kregen met de 20 weken te horen dat we ons 3e meisje zouden krijgen. Me ...
Wow dat is wel een “beetje” omschakelen in een korte periode. Wanneer was dit? Nog recent of?

5 jaar geleden

Jup! Bij mijn 1e zwangerschap. De gynae zei het zeker te weten met haar Nub-theorie... We hadden al een taart met blauwe vulling laten maken voor de familie en deze gesneden... toen ze belde met het nieuws dat het tòch een meisje werd. Wij hadden zoiets van; als je het niet zeker weet... zeg dan beter niks. Achja.. #wateengeit.

5 jaar geleden

Reactie op tinkerbel

Wow dat is wel een “beetje” omschakelen in een korte periode. Wanneer was d ...
Het was inderdaad echt omschakelen omdat meiden 'bekend' waren. Maar dat went ook wel snel en we hebben ons echt verbaasd hoe ze daar nu overheen konden kijken, maar hij lag er vast slecht voor (al hebben we dat doen niet gehoord). Het is alweer 6 jaar geleden. Later hoorden we wel dat de echoscopiste niet goed in haar vel zat. Bij ons was het geen ramp want we hadden alles ook neutraal omdat we bij de 1e niet wisten wat het werd.

5 jaar geleden

Het lijkt gewoon op jongen alleen bij mij hebben ze wel echt gekeken waar navelstreng zat