191 Reacties

4 jaar geleden

Ik neem het denk ik wel nog niet echt iets negatiefs over gehoord

4 jaar geleden

Ik wel ✌

4 jaar geleden

Ik neem hem wel, beschermd mn kleine de eerste maanden

4 jaar geleden

Zonder twijfel, doen! Je krijgt zelf de lichamelijke "belasting" van de prik, en je kindje profiteert tot 3mnd na geboorte van de antistoffen die je tijdens de zwangerschap hebt aangemaakt. Het is hetzelfde vaccin als het DKTP vaccin die je als kind waarschijnlijk hebt gehad. En de prik is er nu niet voor niets: sommige jonge baby's met kinkhoest kunnen zo ontzettend hard hoesten dat ze een hersenbloeding oplopen. Met deze prik kun je je kindje daartegen beschermen.

4 jaar geleden

Denk wel dat ik deze prik ga halen.

4 jaar geleden

Ik ga het weer doen , bij mijn zoontje(2 Jr nu) toen ook gedaan, maar iedereen is natuurlijk vrij om keuze te maken of ze het wel of niet gaan doen.

4 jaar geleden

Yes, het scheelt ook een prik voor de baby zelf, liever dat ik de prik neem dan de twins een extra prik krijgen 😊 en kinkhoest is erg naar dus heel fijn als ze beschermd zijn voor 3 maanden.

4 jaar geleden

Ik heb het bij mijn middelste van 1 niet gedaan. Omdat ik het eng vond wat de vaccinatie deed, onze oudste werd overal erg ziek van. Maar heb me toch bedacht en ga het nu wel doen. Heb toch liever dat ons zoontje beschermd is, zeker omdat hij ook een hartafwijking heeft.

4 jaar geleden

Een vraag ga je je kindje inenten als hij/zij geboren is ???

4 jaar geleden

Ik neem hem niet, lees er teveel verschillende verhalen over, je mag nauwelijks antibiotica in de zwangerschap het liefst ook geen paracetamol. En lees verschillende verhalen over de prik. Bij mijn dochter heb ik het ook niet gedaan bij mijn VK toen geen woord over gehoord ik dacht als het zo aanbevolen word dan hadden hun het ook wel gezegd. Ja naja dan krijgt de kleine een prikje meer maar daar herinneren ze zich ook niets meer van ik laat niet zomaar alles inspuiten

4 jaar geleden

Ik doe het wel.

4 jaar geleden

Ik neem de prik wel! Ik neem liever zelf een prik als ik onze kleine meid er 1 kan besparen 🥰

4 jaar geleden

Jazeker, alles voor de kleine😊

4 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Een vraag ga je je kindje inenten als hij/zij geboren is ???
Niet aan deze discussie beginnen. Hoe t gezellig hier.

4 jaar geleden

Ja als dat de kleine beschermd zeker

4 jaar geleden

Ik wel. Anders is je kindje de eerste twee maanden (tot de eerste vaccinatie) niet beschermd. Je kan online veel informatie vinden hierover.

4 jaar geleden

Jep

4 jaar geleden

Ik haal hem wel

4 jaar geleden

Ik ga t wel doen

4 jaar geleden

Ik ga het wel doen. Dan hoeft de kleine meid zelf een prikje minder ☺️