Ik gebruik ze allemaal 😂🙈
De kleinere als spuugdoeken en als onderleggers in de box/wandelwagen/wieg en de grotere om in te bakeren en om af te drogen.
Kleine als de baby nog klein is, zodra het kind een beetje formaat heeft de grote(kleine is dan weer handig als spuugdoek) De grote gebruiken wij nog steeds voor onze peuter, erg handig!
Bij de eerste had ik alleen de standaard maat, kon ik prima mee uit de voeten, wist niet eens dat er xl waren😁. Maar nu 5 jaar later heb ik er iig alvast twee xl bij gekocht, omdat ze handig zijn met afdrogen heb ik begrepen 😊
De normale formaat gebruik ik vaak voor onder t hoofdje, op de verschoningsmat buiten de deur en tijdens het drogen etc als ze newborn zijn. Later de xl voor het drogen, op bed, in de zomer als dekentje.. Hangt per persoon wel af wie wat fijn vindt denk ik
70*70! Die zijn overal nuttig voor, als spuugdoekje, onder 't hoofd in box/bed, even gauw iets opdoen, etc.
De echte grote (120*120) gebruikten we alleen voor afdrogen na badje.
Hier de standaard variant heel vaak. Denk aan, onder t hoofdje, als extra dekentje, tijdens boertjes laten, in de babynest etc. Als ze ouder zijn is de xl handig als extra dekentje in de zomer/afdrogen na douchen
Ik heb er 21 besteld😋. Je kan ze echt voor alles gebruiken.. van spuugdoek voor onderlegger naar handdoek en naar knuffeldoekje en naar zonbescherming.
Mn luiers is gwn pampers merk.
Ik kreeg van een vriendin het advies om spuugdoekjes van badstof te nemen, ...
Mijn zoontje spuugde veel en met een spuugdoekje kwam ik er niet hoor 🤣 vond die hydrofiele doeken veel fijner. Maar denk dat dat voor iedereen persoonlijk is