43 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb van die soort van grote oma tenten 😂🙈 zullen niet te strak zitten 😊

5 jaar geleden

Mijn vroedvrouw raadde mij 1 maat groter katoenen onderbroek aan in gewoon slipmodel... dus dat ligt hier klaar... maar ik heb nog geen ervaring 😅😉

5 jaar geleden

Zijn al best wat topics over .... De Maddy van de zeeman word in andere topics veel genoemd, ik heb zelf de naadloze boxers besteld van de Hema. Ik haat onderbroeken, met boxers heb ik veel compacter gevoel denk ik met zo’n lap tussen m’n benen 🤣

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad Maddy's van de zeeman, die kun je ook wat hoger optrekken. Aangezien ik een keizersnee krijg, zit de rand dan niet op het litteken te schuren.

5 jaar geleden

Boxer van je partner!

5 jaar geleden

Ik zweer weer bij de 2nd skin naadloze knickers van de Hema.

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik heb inderdaad Maddy's van de zeeman, die kun je ook wat hoger optrekken. ...
Die had ik ook gekocht, volgens de was instructies in de wasmachine gegooit en ze zijn zo erg gekrompen 🙈🙈🙈 kan dus nu alsnog opnieuw iets gaan kopen.

VRIEND

5 jaar geleden

1 maat groter of boxers van mn man 😅

5 jaar geleden

Onderbroeken van de ter stal draag ik, ideaal met keizersnede en perfect voor kraamverband!

5 jaar geleden

Gewoon de netjes uit je kraampakket! Die krijg je in het ziekenhuis ook...

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Kon geen netbroekje in mijn kraampakket ontdekken. https://www.wehkamp.nl/app/product/493972?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

VRIEND

5 jaar geleden

In het ziekenhuis had ik eerst de netbroekjes, maar deze waren voor mij te strak. Boxer van mijn man was prettig, maar de Maddy onderbroek wint het uiteindelijk toch 😉 charmant is het geen van allen maar ik voel me er erg prettig in!

5 jaar geleden

Ik heb grotere onderbroeken bij bon prix besteld

5 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Die had ik ook gekocht, volgens de was instructies in de wasmachine gegooit ...
Huh? Ik gooi ze zelfs in de droger! Wat vaag!

5 jaar geleden

Volwassenenluiers is het alleen fijnste. Die kraamverbanden vind ik verschrikkelijk, blijven niet lekker zitten waardoor je soms nog doorlekt en voelt zo dik en vies. Luiers sluiten perfect aan en zijn heel comfortabel, zacht en stretchy!

5 jaar geleden

Ik heb de katoenen onderbroeken van de Hema die per 3 verpakt zijn. Zijn van die hoge slips. Niet charmant, zit wel prima.

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Huh? Ik gooi ze zelfs in de droger! Wat vaag!
Ik snap het zelf ook niet want heb ook nog niemand er over gehoord😕😕 maar heb ze echt op 40 graden gewassen en we hebben geen droger thuis.

5 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Ik snap het zelf ook niet want heb ook nog niemand er over gehoord😕😕 maar ...
Ik was ze zelfs met de badkamer was, handdoeken, mee op 90 graden 🙀 gelukkig zijn ze zo goedkoop, anders was het helemaal zuur!

5 jaar geleden

Ik heb ziki onderbroeken van de action 🙈

5 jaar geleden

Reactie op JB87

Ik heb grotere onderbroeken bij bon prix besteld
Ik ook 😄