Hoi allemaal,
Ik lees en hoor overal dat je na de bevalling groter ondergoed aan moet vanwege het kraakverband, maar welk ondergoed is fijn? Aangezien we nu niks kunnen shoppen moeten we t van internet bestellen. Thanks voor alle tips! :)
Zijn al best wat topics over ....
De Maddy van de zeeman word in andere topics veel genoemd, ik heb zelf de naadloze boxers besteld van de Hema. Ik haat onderbroeken, met boxers heb ik veel compacter gevoel denk ik met zo’n lap tussen m’n benen 🤣
Ik heb inderdaad Maddy's van de zeeman, die kun je ook wat hoger optrekken. Aangezien ik een keizersnee krijg, zit de rand dan niet op het litteken te schuren.
In het ziekenhuis had ik eerst de netbroekjes, maar deze waren voor mij te strak. Boxer van mijn man was prettig, maar de Maddy onderbroek wint het uiteindelijk toch 😉 charmant is het geen van allen maar ik voel me er erg prettig in!
Volwassenenluiers is het alleen fijnste. Die kraamverbanden vind ik verschrikkelijk, blijven niet lekker zitten waardoor je soms nog doorlekt en voelt zo dik en vies. Luiers sluiten perfect aan en zijn heel comfortabel, zacht en stretchy!