65 Reacties

5 jaar geleden

Hier lepeltje lepeltje wat niet vervelend is haha

5 jaar geleden

Op je linker zij of rechterzij en dan de man via achterkant. Al moet ik zeggen dat ik nu in me laatste trimester zit en nu dus helemaal geen zin meer heb. Of naja die ellende begon al met trimester 2 toen de hardebuiken kwamen

5 jaar geleden

Lepeltje lepeltje Doggy Staand voorover gebukt (leunen op bed of bank ofzo) Evt gewoon op je rug . Maar je billen op een kussen

5 jaar geleden

Ik klim er gewoon bovenop 😂 maar nu zeg ik ook tegen hem; handen bij je houden 🙈

5 jaar geleden

Mijn man durft niet meer zolang we niet weten of mijn placenta is opgeschoven. Baal er wel van want toen we het niet wisten was er ook niks aan de hand, geen bloedingen gehad. En ik heb juist wel meer zin 😅 maar we kroelen wel altijd veel en masseren elkaar wat ook echt wel heel prettig en intiem is.

5 jaar geleden

Pffff maar die orgasmes ... Niet te doen die buikpijn! Herkenbaar?

5 jaar geleden

Reactie op Babyinmijnbuik

Pffff maar die orgasmes ... Niet te doen die buikpijn! Herkenbaar?
Ik had vandaag de mazzel dat meneer nogal vrijgevig was en had er 2 orgasmes op zitten tijdens voorspel, maar toen hij voor ronde 3 ging, merkte ik idd dat het pijn deed aan mn buik. Dus toen heb ik zijn hand maar even maar weggeleid haha 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofboys01

Ik klim er gewoon bovenop 😂 maar nu zeg ik ook tegen hem; handen bij je ho ...
Dat lukt nu ook nog redelijk inderdaad. In ieder geval qua ruimte, maar als ik al een actieve dag heb gehad, gaan mijn buikspieren wel protesteren als ik dan nog het werk moet doen boven op haha

5 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Mijn man durft niet meer zolang we niet weten of mijn placenta is opgeschov ...
Awww balen! Wanneer weten jullie meer? En kroelen etc is ook al zo'n fijne vorm van intimiteit. Ben daar minstens zo gek op ;)

5 jaar geleden

Lepeltje lepeltje werkt hier het beste 😅

5 jaar geleden

Ik ben denk de enige die totaal geen behoefte eraan heb me vriend vervloekt me volgens mij🙈🤦‍♀️

5 jaar geleden

Ben ik de enige waar het me nu momenteel niets zegt? Ik heb er geen behoefte aan en als we dan toch intiem zijn is mijn zin ver te zoeken . Wat anders dus nooit zou zijn

5 jaar geleden

@sheres en @Angel1986, helemaal niks raars aan toch? Hoor het heel vaak dat er (een periode) totaal geen zin is. Andersom zijn er ook dames die liefst elke dag willen, haha. Zelf vind ik 1x per week nu echt zat :)

5 jaar geleden

Reactie op SanneWi

@sheres en @Angel1986, helemaal niks raars aan toch? Hoor het heel vaak dat ...
Neee tis wel raar dat ik het gevoel helemaal niet heb zegmaar me vriend vind het niet echt leuk denk ik 🙈 moet ook zeggen dat ik het niet durf .. 1x per week komen wij niet eens aan het is al weken geleden 🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op SanneWi

Dat lukt nu ook nog redelijk inderdaad. In ieder geval qua ruimte, maar als ...
Ook dit inderdaad 😂😂😂 maar goed we knuffelen ook gewoon heel veel en dat vinden wij ook intiem zat ☺️ vooral vindt hij het gek als ons kindje van binnen uit gaat bewegen 😂😂

5 jaar geleden

Reactie op Sheres

Neee tis wel raar dat ik het gevoel helemaal niet heb zegmaar me vriend vin ...
Meid, het is écht niet raar. Hormonen all over the place, iedereen reageert daar anders op. Komt vast weer terug op een gegeven moment. Kan me voorstellen dat partner het misschien balen vindt, maar die zou daar ook gewoon begrip voor moeten hebben, toch :)?!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofboys01

Ook dit inderdaad 😂😂😂 maar goed we knuffelen ook gewoon heel veel en dat ...
Dol op knuffelen en kroelen 🥰

5 jaar geleden

Op z'n hondjes, zowel voor als tijdens de zwangerschap ons favoriete standje 😍

5 jaar geleden

Reactie op Angel1986

Ben ik de enige waar het me nu momenteel niets zegt? Ik heb er geen behoef ...
Haha hier idem dito. Totaal geen behoefte terwijl normaal wel. Heel gek bij de andere zwangerschappen had ik dat niet.

5 jaar geleden

Reactie op Debby Vandeweyer

Op z'n hondjes, zowel voor als tijdens de zwangerschap ons favoriete standj ...
Moet altijd een beetje giechelen (niet hardop) om hoe mn buik dan in het luchtledige hangt haha. Stom hè 🙈