50 Reacties

4 jaar geleden

Ik draag snag tights, via internet te bestellen, komt uit Engeland. Is geen positie panty, maar ze zitten heeeeeeel erg lekker. Zijn in alle kleuren te bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik draag snag tights, via internet te bestellen, komt uit Engeland. Is geen ...
Deze zijn in verschillende modellen te koop, dus niet alleen op maat, maar echt op jouw lichaamsbouw te bestellen.

4 jaar geleden

Ik heb hem van prenatal, tevreden over馃憤

3 jaar geleden

Bij de h&m een hele collectie aan zwangerschapspanty's zitten top!馃槉馃憤馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Ik heb hem van prenatal, tevreden over馃憤
Die vind ik dan weer echt verschrikkelijk! Passen prima bij m鈥檔 benen maar ik hou zoveel over rondom m鈥檔 buik... zakt constant af 馃槶

3 jaar geleden

Ik heb dus ook nog geen geslaagde gevonden. Ik draag nu de grotere maat van de zeeman zelf van de gewone panty鈥檚!

3 jaar geleden

Ik ben ook hard op zoek. Heb altijd maat m, heb nu 3 verschillende van de h&m gekocht in xl, ik dacht dan zitten ze lekker los; Nouuuu ik lijk wel een Michelinmannetje! Moest me er echt inwerken, veel te strak! Ze hebben alle 3 ook hele dikke naden aan de voorkant, ter ondersteuning van je buik maar die zijn zo dik dat je dikke naden onder een strak jurkje over je buik heen ziet lopen, ziet er echt niet uit!

3 jaar geleden

Ik heb die van de Hema.. prima, maar niet heel top als ik eerlijk ben. Maar misschien vind jij hem wel heel fijn. Ik heb. Normaal s en heb een L genomen. Die zit lekker los

3 jaar geleden

Ik heb een positiepanty van prenatal. Heb de maat besteld die ik normaal had. Maar lijkt wat af te zakken. Ik denk dat ik ook nog leggings ga zoeken. Met een hond is mn panty vaak na 2 keer al niet meer zo mooi. Zit nu na 1x alweer ergens een klein laddertje in馃き

3 jaar geleden

Ik heb zeeman xxl en ik knip bovenste elastiek band aan zeikanten door

3 jaar geleden

Reactie op Mara94

Ik heb een positiepanty van prenatal. Heb de maat besteld die ik normaal ha ...
Leggings van de lidl vind ik zelf super! Die van de prenatal gaan snel kapot helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Aktl

Ik ben ook hard op zoek. Heb altijd maat m, heb nu 3 verschillende van de h ...
Jaaaa 馃槄 ik heb precies hetzelfde! Vreselijk

3 jaar geleden

Deze is top

3 jaar geleden

Ik heb een gewone aan maar maat 48-50 XL terwijl ik normaal 38-40 heb 馃き

3 jaar geleden

Ik heb de zwangerschaps panty鈥檚 van noppies en Hema! Ik vind ze top

3 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik draag snag tights, via internet te bestellen, komt uit Engeland. Is geen ...
Deze heb ik sinds kort ook: wat een heerlijk concept is dit zeg! Ben echt onwijs fan!

3 jaar geleden

Reactie op Nxp

Deze heb ik sinds kort ook: wat een heerlijk concept is dit zeg! Ben echt o ...
Ja vind het ook een super concept! Kwaliteit is ook super, als de hond tegen me opspringt, geen ladders 馃憣馃徎鉂わ笍

3 jaar geleden

https://www.hunkemoller.nl/zwangerschapspanty-40-denier-zwart-169530.html die van hunkemoller ik zweer erbij ff wachten op acties en panty zit goed gaat super lang mee en betaalbaar! Erg lang gezocht en heel veel panty's geprobeerd maar dit is voor mij de beste!

3 jaar geleden

H&m zijn fijn prenatal vond ik helemaal niks gelijk de gaten erin en zitten niet lekker

3 jaar geleden

Prenatal zakt bij mij ook af, H&M zat heel fijn, wel snel stuk... maar niet al te duur en vaak 3e gratis. Helaas is die nu elke keer uitverkocht online en bij mij in de winkel ook 馃槶