50 Reacties

3 jaar geleden

Noppies

3 jaar geleden

Ik draag pantys van marianne en dan grote maat, die heeft 2 strepen voor op je billen en die doe ik voor op mn buik. Ideaal en zakt niet af. Kan ik zooo slecht tegen😅

3 jaar geleden

Ik draag lekker de grootste maat van de zeeman . De lady royal maar 50/52 en de lady fit die is dan 15 denier maar 48/52 ik ben al blij als ik een ze een dag heel laat 😂

3 jaar geleden

H&M haal ik mijn panty’s van. Heel fijn en zit lekker over je buik heen

3 jaar geleden

Ik zweer bij panty's van de Hema.. hebben ze ook een maternity variant van dus dat is erg fijn!

3 jaar geleden

Ik had panty's van de Lidl, goedkoop en heel erg fijn!! Ik weet alleen niet of ze ze nog hebben!

3 jaar geleden

Noppies zit prima!

3 jaar geleden

Heb er pas 2 bij prenatal gehaald... geen succes. 5 euro per stuk en had nr 1 nog niet aan of hij was al kapot. Nr 2 heb ik wel aangehad maar zakt af als een malle. Heb er een broekje overheen gekocht. Heb nu de goedkope gewone panty's die ik altijd heb van de Hema in de grootste maat gehaald. 15 dernier per 2 stuks verpakt voor € 6,- en 20 dernier per 4 verpakt ook voor € 6,-. Blijven nog het best qua ladderen en vind ze veel prettiger voelen dan die van de prenatal. Hoe ze zitten als ik een paar weken verder ben weet ik niet maar voor nu zitten ze nog goed. Hoeven bij de benen niet groter qua maat maar bij de buik wel. In de grootste maat valt ie ook wat langer en kan ik ze net over de buik krijgen en zie je de tailleband niet zo zitten onder mijn kleding.

3 jaar geleden

Gewoon de grootste maat van de Zeeman genomen, zitten prima en zakken niet af!

3 jaar geleden

De mommy panty’s van de h&m vind ik top. Ook goed stevig dus gaan niet heel snel stuk. Afgelopen week waren ze 2+1 gratis!

3 jaar geleden

Ik vind die van de H&M fijn! Asos een ramp, die zakt gewoon af tot je enkels😅

3 jaar geleden

Niet die van Prenatal dus.. dit was na een dag dragen en zulke scherpe nagels heb ik niet 😂 Die van Noppies vind ik ook vreselijk.. Op basis van wat hieronder staat ga ik nu die van Hema proberen 🤞🏻

3 jaar geleden

Ik heb die van de h&m, die is niet kapot te krijgen en zit heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Ik heb die van de h&m, die is niet kapot te krijgen en zit heerlijk
Dan die ook maar eens proberen! Niets zo irritant als afzak-, ladder- en schuurplekpanty’s 🙈

3 jaar geleden

Hema! Vind die van de Prenatal drama..

3 jaar geleden

Die van de Hema zijn perfect! H&M was bij mij binnen een halve dag kapot 😖

3 jaar geleden

Noppies!

3 jaar geleden

Die van noppies was bij mij na 1 dag al kapot !

3 jaar geleden

Gewoon maat groter nemen, Bij de action haal ik ze, maat groter en gaan over de buik, En gaan niet snel kapot.

3 jaar geleden

Had eerst gewoon de goedkoopste van de Hema in grootste maat. Maar de band zit nu midden op mijn buik en dat zit niet heel lekker meer. Dus van de week de zwangerschapspanty van Hema geprobeerd en ging wel goed. Die van de prenatal was bij het aantrekken al meteen kapot en zakte enorm af. Die van de Hema zit best prima en zakt bijna niet. Wel € 7,50 per stuk dus wat anders dan 2 of 4 stuks voor € 6,- maarja...