12 Reacties

5 jaar geleden

Ik werk zelf in de thuiszorg en wij hebben niet echt werkkleding. maar zou je niet een witte zwangerschapbroek kunnen aantrekken? Ik weet niet wat voor werkkleding jullie hebben, maar volgens mij hebben ze bij de h&m hele mooie witte zwangerschapsbroeken!! Succes

5 jaar geleden

Witte zwangerschapsbroek heb ik gewoon van mamalicious, gaat zich meer om de bovenkleding 😁

5 jaar geleden

Ik mag in mijn eigen shirt werken, gelukkig.

5 jaar geleden

Ik heb mijn jasje gewoon open, niemand die daar een probleem van maakt 🙃

5 jaar geleden

Ik heb mijn jasje gewoon open, niemand die daar een probleem van maakt 🙃
Ik ook 😊

5 jaar geleden

Hier is het dan jasje open of 2/3 maten groter als dat nog wel wil (hebben verplichte kleding, maar is op werk, dus kunnen pakken welke maanden willen). En anders t-shirt als het niet meer wil. Dat is dan niet anders

5 jaar geleden

Bij ons het heeft ziekenhuis gewpon positiebroeken, niet de fijnste broeken maarja..en ik verruil mijn getailleerd jasje voor een mannenvariant. Zo ging het vorige keer prima.

5 jaar geleden

Reactie op Dmeertens87

Bij ons het heeft ziekenhuis gewpon positiebroeken, niet de fijnste broeken ...
Hier ook. Kan het tot nu toe nog goed hebben, merk vanzelf wel wanneer ik over moet op de andere broeken en jasjes

5 jaar geleden

Ik heb dit probleem ook een beetje. Ben archeoloog en doe normaal zo'n echte werkbroek aan. Die passen mij nu totaal niet meer en ik weet dus niet wat ik nu beste aan doe...

5 jaar geleden

Als je wat geld over hebt clinicdress.nl heeft goede broeken en tops. Zelf heb ik een eigen broek aan en een polo. Als de polo niet meer past, heb ik een. vestje voor erover

5 jaar geleden

Die zwangerschapsbroek van clinic dress zou ik afraden! Krijg je bijna niet over je billen heen, zit geen stretch in en knoop of iets kan niet open. Ik heb nu een mooie broek van 7days.nl (of 7days.be daar is het assortiment wat groter dacht ik) en een soort tregging. Heb er ook een wit zwangerschapsjasje voor in de zorg gekocht. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Flava

Ik heb dit probleem ook een beetje. Ben archeoloog en doe normaal zo'n echt ...
Misschien zo'n tuinbroek ? Of een gw zwangerschapsbroek en dan heuptas of iets als vervanging voor zakken. Volgens mij is de wereld nog niet zo geemancipeerd dat er positie werkbroeken bestaan. Wat beetje jammer is natuurlijk