46 Reacties
5 jaar geleden
Sinds vandaag de knuffelpinguïn van zazu in huis en so far so good, hij ligt heerlijk te slapen in zn bedje met de witte ruis uit de knuffel. Normaal was het 's avonds altijd ellende met het slapen. Tot nu toe werkt het super.
5 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/1192120167#1567317033
Ik heb onlangs deze besteld. Batterij gaat echt superlang mee! Veel verschillende soorten geluiden (al gebruik ik er maar 1😂) klein en dus makkelijk mee te nemen. Ook hoef je door de lange batterijduur geen zorgen te maken dat hij snel leeg gaat als je buitenshuis bent.
5 jaar geleden
Wij hebben het een week geprobeerd met White noise via you tube.. Totdat ik zag dat het in m'n Telefoon scherm begon in te branden🤦♀️
Toen deze besteld, https://www.bol.com/nl/p/original-white-noise-machine-slaaptrainer-witte-ruis-machine-baby-muziekdoosje-slaaphulp/9300000027109865/?bltgh=pvObE0biks7zh7tMxy1EIg.mz16Aff31QIhyp1gND9OBg_0_11.13.ProductImage die trouwens vorige week nog 19.99 was😕🤔 super! Ons mannetje slaapt heerlijk, en ik ook🙈🙈
5 jaar geleden
Reactie op Joyce0031
Wij hebben het een week geprobeerd met White noise via you tube.. Totdat ik ...
Wij hebben deze ook aangeschaft nadat we een periode onze telefoons steeds er aan kwijt waren. Wij vinden m goed werken. Lange batterij en rustgevend geluid, zelfs voor papa en mama :)
5 jaar geleden
Wij hebben hartslagknuffel Milo the bunny van Flow. Zit ook een watervalgeluid en een muziekje in. Lijkt hij vaak wel wat rustiger van te worden. Het nadeel is alleen dat de timer tot maximaal 60 minuten gaat, en ons zoontje dan wakker wordt omdat het geluid stopt.
Nu ook de Numsy white noise machine besteld bij Bol, vooral omdat deze tot 12 uur door kan spelen, en hij dus niet wakker zal worden omdat het geluid stopt. Deze komt maandag binnen, dus zelf geen ervaring mee, maar lees goede recensies.
5 jaar geleden
Wij hebben de walvisknuffel van Flow. Werkt hier heel goed! We slapen er zelf ook lekker op 🤣
5 jaar geleden
Wij hebben de vos van flow met de hartslag en de apo "lullin".
Een oude telefoon leggen we bij haar neer of gebruiken onze eigen telefoon.
Je hebt in de app meerdere geluiden en een timer dat die vanzelf uitgaat.
Ze is in haar hysterie heel snel stil als we het aanzetten, maar slaapt ook rustiger.
5 jaar geleden
Wij hebben hartslagknuffel Milo the bunny van Flow. Zit ook een watervalgel ...
Wij hebben ook een numsy, zeer tevreden mee. Inderdaad gaat hij pas na 12 uur uit. Je kan ook zelf een timer instellen,maar gebruiken wij niet. En de batterij gaat echt lang mee!! Goede aankoop dus, nog even wachten tot maandag ;)
5 jaar geleden
We hebben de walvis van Flow, hier doet het echt helemaal niks. Ook verschillende apps en geluiden geprobeerd, hij trekt zich er niks van aan 😆.
Bij mijn oudste deed het ook niks, van stofzuiger geluid bijvoorbeeld ging hij alleen maar harder gillen...kon nauwelijks meer stofzuigen...
5 jaar geleden
Ik heb de app white noise gedownload. Behalve white noise nog vele andere geluiden te vinden ingedeeld ook per fase van baby’s welke geluiden ze fijn zouden vinden.
Eerst speelde ik white noise af via youtube maar dat vreet batterij plus teveel straling.
Wij gebruiken nu een verouderde ipad voor de baby, op vliegtuigstand en spelen de app daarop af.
5 jaar geleden
Ik heb een pinguïn van zazu waar een nachtlampje en muziek in zit. Deze kun je ook afspelen via spotify en de muziek die erop staat!
Voordeel; je kunt instellen dat als je baby wakker wordt/ geluid maakt dat automatisch de muziek en/of nachtlampje aan gaat voor 20 minuten! Echt ideaal!
Zitten meerder geluidjes op, hartslag, natuurgeluiden, kinder muziekjes en dus via Bluetooth naar eigen keuze!
5 jaar geleden
Wij hebben een numsy apparaatje. Heb echt het idee dat hij daardoor sneller in slaap komt. Wij zetten hem meestal om de timer van 30 minuten en binnen die tijd slaapt ons mannetje bijna altijd zelfstandig in. En voordeel er van vind ik dat het zonder batterij is, je hem op kunt laden en dat hij dan lang mee gaat. Wij gebruiken heb nu 2,5 week en nog niet hoeven opladen 😊
5 jaar geleden
Het werkt hier alleen om de huilbui uit te stellen 😅 kon er zelf niet bij slapen, heel vervelend geluid, dus heb er niks aan.
5 jaar geleden
Reactie op shizzle04
Ik heb een pinguïn van zazu waar een nachtlampje en muziek in zit. Deze kun ...
Heb je een link naar deze? Ik vind geen Zazu met Bluetooth