8 Reacties

5 jaar geleden

Overstappen naar nutrilon omneo ( speciaal voor krampjes) werkt (bij ons) perfect ons dochtertje had er ook heel erg veel lastvan nu nooit meer!

5 jaar geleden

Ik heb bij Ekoplaza gewerkt, daar was de geitenmelk voeding erg populair! Veel moeders kwamen daarvoor terug omdat het zo goed beviel.. Ik geef zelf volledig bv op t moment, maar anders had ik zeker voor geitenmelk gekozen. Het is lichter verteerbaar dan koemelk.

5 jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Wij zijn net overgestapt naar nutrilon pepti syneo (koemelkallergie). En mogen pas overschakelen naar geitenmelk als ze ongeveer 6 maanden oud is

5 jaar geleden

Wij gebruiken voeding op basis van geitenmelk nadat we waren overgestapt op voeding speciaal tegen krampjes. Van die voeding werden de krampjes juist erger en hadden we een huilende baby. Nu met geitenmelk een heel ander kind. Hij lijkt er geen last meer van te hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Innegri

Hoe oud is je zoontje? Wij zijn net overgestapt naar nutrilon pepti syneo ( ...
Waarom zeggen pas vanaf 6 maanden? Je hebt verschillende merken flesvoeding op basis van geitenmelk die geschikt is vanaf de geboorte. Veel klanten gebruikten dat bij ons gewoon direct al? Ben benieuwd waarom ze die 6 maanden aanhouden.. Ben zelf voedingsdeskundige en zou eerder voor geitenmelk kiezen boven pepti. Misschien second opinion aanvragen? Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk..

5 jaar geleden

Reactie op Rensie

Waarom zeggen pas vanaf 6 maanden? Je hebt verschillende merken flesvoeding ...
Klanten van Ekopkaza bedoel ik (zie eerder bericht)

5 jaar geleden

Wij gebruiken nanny care, helpt ook erg goed!

5 jaar geleden

Reactie op angelDaylinnKean

Overstappen naar nutrilon omneo ( speciaal voor krampjes) werkt (bij ons) p ...
Nutrilon omneo heb ik geprobeerd alleen mijn zoontje wilt het niet. hij duwt het flesje weg馃様