Wie is er ook pril zwanger van 5e kindje?

Rayhana
13 dagen geleden
Volgen
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
Lief86
13 dagen geleden
Wel pril tussen 3 en 4 weken.. Maar niet van 5e...maar 3e kindje voor ons
  • Rapporteren
Mamavanvijf
13 dagen geleden
Ja! πŸ™‹β€β™€οΈ 6+2 weken nu en jij?
  • Rapporteren
Shana En Bram
13 dagen geleden
O wauw, ik ben benieuwd hoe dat er aan toe gaatπŸ™‚ hebben jullie een groot huis en is 1 van de ouders fulltime thuis? (Enorm nieuwsgierig 😁)
  • Rapporteren
trotse mama !
13 dagen geleden
Hier zwanger van ons 4 de kindje heb eigenlijk alles Al weg gedaan maar wilden nog zo graag nog een kleintje πŸ₯° Vriendin van mij heeft er 7 waarvan 5 jongens en 2 meisje maar dat is wel een drukke bedoeling
  • Rapporteren
Mamavanvijf
13 dagen geleden
Reactie op Shana En Bram
O wauw, ik ben benieuwd hoe dat er aan toe gaatπŸ™‚ hebben jullie een groot huis en is 1 van de ouders fulltime thuis? (Enorm nieuwsgierig 😁)
Ik ben fulltime thuis en mijn man werkt. Een vijfde zou qua kamers net passen, maar er staat een uitbouw op de planning voor de begane grond en eerste verdieping. Voor de rest zorgt structuur voor een druk, maar gezellig huishouden. Zou niet anders willen ❀
  • Rapporteren
Mama Van 5
13 dagen geleden
Ja! Ik ook! πŸ₯° Wij hebben al 4 prachtige meiden πŸ’– Nu 7 weekjes zwanger van ons 5e kindje πŸ’
  • Rapporteren
Engel9090
13 dagen geleden
Zwanger van ons 3de hier al 2 jongens knap hoor.veel kids
  • Rapporteren
Mamavanvijf
13 dagen geleden
Wij hebben trouwens 2 jongens en 2 meisjes. Benieuwd of we nu de jongens-of meisjesspulletjes weer uit de kasten mogen halen πŸ’™β€
  • Rapporteren
SG01
13 dagen geleden
Reactie op Mamavanvijf
Ja! πŸ™‹β€β™€οΈ 6+2 weken nu en jij?
Hi gefeliciteerd.. mag ik vragen hoe je aan 6+2 komt? Hoe reken je dat uit?
  • Rapporteren
Mamavanvijf
13 dagen geleden
Reactie op SG01
Hi gefeliciteerd.. mag ik vragen hoe je aan 6+2 komt? Hoe reken je dat uit?
Is een gok, vanaf wanneer ik denk dat mijn eisprong is geweest. Ik denk dat ik 20 april mijn eisprong had. Dus 21 april was ik 2 weken 'zwanger'. Hoever je daadwerkelijk bent kunnen ze tijdens de (termijn)echo meten aan de hand van het vruchtje en/of vruchtzak.
  • Rapporteren