7 Reacties

5 jaar geleden

Ik denk het niet maar als je het zeker wil weten zou ik even je vk bellen morgen!

5 jaar geleden

Ik heb een tijd terug iets gelezen over dat wierook net zo schadelijk is voor je als sigaretten rook. Maar dit was in de tijd dat ik nog niet zwanger was en zelf nog rookte dus ik ben er niet echt mee bezig geweest toen

5 jaar geleden

Wierook is in het algemeen niet gezond omdat het stoffen bevat die kanker verwekkend kunnen zijn (inderdaad net als sigaretten). Maar als er een uurtje per week in de verte wat wierook aan staat dan hoef je je geen zorgen te maken over het welzijn van de baby. Het schijnt vergelijkbaar te zijn met luchtvervuiling: het is niet gezond maar we hebben er allemaal in meerdere of minder mate mee te maken. Net als met roken is het wel beter om meer afstand te houden tot de bron.

5 jaar geleden

Misschien is zo'n lucht bevochtiger met geurende olie wat voor je? Die gebruik ik nu ook (eerlijk gezegd niet over nagedacht of dat schadelijk is) 馃槄馃槄

5 jaar geleden

Ben ik blij dat deze topic is geopend! Wist hier niets van, ik doe 1 谩 2 keer per week wel eens wierook. Doe het alleen wel ver van me af omdat t sterk is, en zodra het te sterk wordt doe ik em weer uit. Maar nu weet ik dat het beter gwn niet meer gebruikt wordt! 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Hoi dames, ik heb de verloskundige gesproken en die wist hier eerlijk gezegd ook het antwoord niet op. Maar het zekere voor het onzekere te nemen is het beter om het niet te gebruiken. 馃槉