15 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat leukkkk haha gefeliciteerd 💗💗💗

3 jaar geleden

Wat leuk!! Gefeliciteerd!🎉😊

3 jaar geleden

Ooh wat fijn 🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Wij hebben ook 2 jongens van 6 en 3 ben zo benieuwd wat de 3de is!😉 wij weten het dinsdag

3 jaar geleden

Wat een geweldig nieuws gefeliciteerd 🌸💕

3 jaar geleden

Reactie op stephanie 7

Wat een geweldig nieuws gefeliciteerd 🌸💕
Ben echt zo dol gelukkig moest het even delen heb nog nooit zo hard gehuild. Watwas dit mooi krijg straks me.echo fotos opgestuurd dus probeer nog wat te posten. Bedankt voor je lieve berichtje liefs xx

3 jaar geleden

Hier na 3 jongens ook een meisje en ik ben superblij en het voelt echt als een kers op de taart. Gefeliciteerd 💝

3 jaar geleden

Geniet ervan! Wij hebben morgen de geslachtsbepaling😍 spannend

3 jaar geleden

Wauw wat een cadeau 😍

3 jaar geleden

Hier ook 2 jongens nr 3 is de laatste. we komen er 20 augustus achter of er nog een jongen bij komt of het toch een meisje is.

3 jaar geleden

Joehoe!! Gefeliciteerd 💜💜💜💜

3 jaar geleden

Wat leuk! Geniet ervan🌸💕

3 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Geniet ervan! Wij hebben morgen de geslachtsbepaling😍 spannend
Hoi Mommy1 . Ben nu wel benieuwd naar de geslachtsbepaling vast enorm van genoten natuurlijk😍

3 jaar geleden

Ik ben gestiren geweest,maar mijn baby ziet zo dat we niet kunnen zien meeshe of jonge 😄,dus nu nog een maand wachten tot mijn 20te echo

3 jaar geleden

Wauw snap je precies.. Onze wens was 2 kindjes. We hebben al een dochter van 2jaar... en nu zijn we gewoon in verwachting van een jongen. Kon het ook niet geloven. Natuurlijk was een meisje ook welkom maar het is wel extra gaaf dat we er straks van allebei 1 hebben ❤💙