Hey iedereen!
Wij hebben tijdens de zwangerschap een wipstoel gekregen van mijn schoonvader, maar nu onze baby 3 maanden is en we hem er in willen laten zitten merken we dat hij steeds scheef en onderuit zakt... Dit ziet er niet zo een gezonde ergonomische houding uit...
Nu vroeg ik mij af welke wipstoelen jullie hebben en dat daarbij ook gebeurd? Of hebben jullie tips waarbij de baby wel mooi blijft zitten?
(Hieronder zie je die van ons)
Ik denk dat de baby nog net te klein is voor dat soort wipstoel. Echt tips zijn er voor die stoel niet denk ik want je kan je baby tussen de beentjes al vastleggen zie ik.
Ik heb een chicco, die van ons kan er Al in zitten sinds dattie boah.. 6 weken? 8 weken? Was.. Er zat zo'n verklein stukje in voor kleine babies.
En op de opvang hebben ze er 1 van lief, die is ook wel leuk, daar hangen ze meer in
Die van ons zit recht op maar ze probeert dan wel steeds zelf naar voren te gaan als we op lig houding zetten gaat ze huilen want ze wil graag mee tv kijken enzoo mijn kleine blijft dan wel zitte dus hoef haar niet rechtop te zette steeds (ze is net iets meer als 3 maanden)
Wij hebben een wipstoel van Nattou en een va Chico. In die van Nattou zit hij 90% van de keren als ee zak patatten ( volledig onderuitgezakt ), maar dat vind hij zelf super. In die van Chico zit hij meestal mooi recht maar als hij er lang inzit begint hij ook te zakken. Wij gebruiken die van al van week 1 en hoe groter hij wordt hij beter hij er in zit .