8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geeeen flauw idee zelf ben ik voor een complete set gegaan van maxicosi en dan tweedehands en ben heel goed geslaagd

5 jaar geleden

Wij hebben deze voor zoontje 1 gebruikt en het enige nadeel wat ik vindt is dat je in het begin regelmatig tegen randen aanstoot waar de voorwielen niet zo op kunnen maar nu in ons zoontje 2 en kan je de wagen nog steeds iets op wippen om hem over de randen e.d. te krijgen. Verder zelf nog een muggen/vliegen netje aangeschaft maar wij zijn er zeker tevreden over.

5 jaar geleden

Top merk top wagen!

5 jaar geleden

Wij hebben er 1. Bij onze zoon gekocht 3,5 jaar geleden. Onze dochter heeft er ook in gelegen en we gaan hem nu weer gebruiken voor als de baby er is. Weinig klachten over eigenlijk. Wielen zijn prettig, wij kunnen de voorwielen in zwenkstand of vast zetten, onze wielen zijn ook hard, dus niet oppompen of zo. Bak zit ook op mooie hoogte(vindt ze van veel kinderwagens zo laag zitten) en de duwstang is bij ons te verstellen wat ook prettig is aangezien wij beide lang zijn, maar de opa's en oma's niet. Mand eronder is best groot. Reiswieg hebben we ook veel gebruikt in de auto en ook wel op de kinderwagen. Werkt makkelijk. Wij hadden geen aparte adapters nodig, konden het er zo op zetten. Maar gaat wel om een ouder model dan deze馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Daphnehardeman

Wij hebben deze voor zoontje 1 gebruikt en het enige nadeel wat ik vindt is ...
Wij hebben deze trouwens maar lijkt wel heel veel op elkaar zo op de plaatjes afgaand馃槉 En andere reacties inderdaad, duwstang fijn, bak fijn, mandje fijn wij hebben voor de maxicosi wel 2 adapters om ze aan de wagen te klikken

5 jaar geleden

Ik had zo'n set en met paar maanden weer verkocht. Stof was compleet nylon en mn zoontje zweette zich rot. Zelfde geldt voor de maxi cosi. Hij was in juni geboren en nou is hij wel een kindje die veel zweette maar moest allerlei dingen aanschaffen om ervoor te zorgen dat hij wat comfortabeler lag. Ik vond het 3x niks.

5 jaar geleden

Reactie op Esma55

Ik had zo'n set en met paar maanden weer verkocht. Stof was compleet nylon ...
Qua rijden enzo was die wel echt fijn trouwens. Ging mij echt alleen om de stof. Dan kan je wel een budget kinderwagen hebben maar als ik daarna nog van alles moet aanschaffen omdat hij er niet fatsoenlijk in kan liggen/zitten dan schiet het niet heel erg op 馃槄

5 jaar geleden

Ik vind zelf de wielen niet fijn. Ik ben naar een winkel gegaan en daar de kinderwagens uitgetest en vond luchtbanden fijner.