Hallo dames.
Vraagje. Ik ben nu 5w en een zeurende pijn in mijn bovenbeen en soms lies. Hebben meer van jullie deze klachten? Hiervoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus gelijk angst dat dit ook niet goed zit..
Ik merk ook dat ik mijn onderrug en bil meer voel. Misschien toch al bekkenpijn doordat alles oprekt? 0
Hier ook mijn bovenbenen heel erg als ik neerlig in bed! Straalt soms uit naar onderen ook...is de ene dag beter dzn de andere maar zit hier dus ook mee 馃槅
Hier ook mijn bovenbenen heel erg als ik neerlig in bed! Straalt soms uit n ...
Heb jij t nog steeds ? Ik niet meer beetje onderrug pijn maar verder is t wel stil bij mij daar kwa krampen en bovenbeen meer trekkende liezen heb ik 馃.
Maar ik heb dus ook in week 5 nog veel zeurende pijn in boven been gehad zelfs bij onderrug en buikpijn tegelijk . Had toen de vraag gesteld en ze zeiden dat t normaal is. 馃檲. Dus maak je geen zorgen sunny87馃グ
Als je zorgen hebt verloskundige bellen meid ik heb ontzettende krampen als ...
Ja ik had van de week ze aan de telefoon voor een afspraak. En toen zei ze ook ik kan niks uitsluiten zonder een echo, maar maar je niet teveel zorgen je zult nog een hoop gekke dingen voelen en bij twijfel gewoon bellen.
Die krampen vallen nu wel mee die had ik echt de eerste 3 dagen voor m鈥檔 menstruatie heel erg. Maar dat zeurende trekkende en soms zelfs stekende in m鈥檔 rechterlijkers blijft. En soms idd ook links maar veel minder... lees het bij mee vrouwen, dus moet er maar op vertrouwen dat het geen bbz is... al is dat m鈥檔 grootste angst.
Ja ik had van de week ze aan de telefoon voor een afspraak. En toen zei ze ...
Ik heb een bbz gehad en dan is de pijn echt ondraaglijk, ik kon er niet stil van liggen of zitten. Dit is meer beetje zeurderig en komt en gaat. Maar ik snap je angst hoor. Ik zie zo uit naar de 1e echo!
Heb sinds vandaag wel last linksboven in onderrug, zou dit erbij horen? X
Ja tuurlijk hoort t erbij 鉂わ笍. Kan hoor toen ik een topic had geopend waren er dames die zeiden dat ze t nog steeds hadden en die waren week of 10 zwanger .