25 Reacties

5 jaar geleden

Zo wat ben ik blij dit te lezen. Ik heb ook precies hetzelfde en ben echt bang!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook maar volgens mij noemen ze het bandenpijn en is het een goed teken omdat je baarmoeder dan aan het groeien is馃ぉ

5 jaar geleden

Ook last van linker lies soort van steken is het.

5 jaar geleden

Reactie op Ays-38

Ook last van linker lies soort van steken is het.
Ja en zeurderig ook he? En aan de rechterkant ook?

5 jaar geleden

Ik heb het ook Als ik in bed lig dan draai ik elke tien minuten op een andere zij, ik heb nu ook vooral zere voeten 馃槚

5 jaar geleden

Hier ook mijn bovenbenen heel erg als ik neerlig in bed! Straalt soms uit naar onderen ook...is de ene dag beter dzn de andere maar zit hier dus ook mee 馃槅

5 jaar geleden

Reactie op Fem28

Hier ook mijn bovenbenen heel erg als ik neerlig in bed! Straalt soms uit n ...
Heb jij t nog steeds ? Ik niet meer beetje onderrug pijn maar verder is t wel stil bij mij daar kwa krampen en bovenbeen meer trekkende liezen heb ik 馃.

5 jaar geleden

Reactie op suusoe

Heb jij t nog steeds ? Ik niet meer beetje onderrug pijn maar verder is t w ...
Dat lies heb ik ook! Rechts zeker? Het zeurt af en toe echt heel erg, tot vervelend aan toe 馃槶馃槀

5 jaar geleden

Reactie op MomJ鈥檚

Dat lies heb ik ook! Rechts zeker? Het zeurt af en toe echt heel erg, tot v ...
Ja ik heb t aan beide kanten links en rechts ene keer meer aan de rechter kant en dan weer linkt .

5 jaar geleden

Maar ik heb dus ook in week 5 nog veel zeurende pijn in boven been gehad zelfs bij onderrug en buikpijn tegelijk . Had toen de vraag gesteld en ze zeiden dat t normaal is. 馃檲. Dus maak je geen zorgen sunny87馃グ

5 jaar geleden

Reactie op suusoe

Ja ik heb t aan beide kanten links en rechts ene keer meer aan de rechter k ...
Ik echt veel recht en trekt soms ook naar bil. Ben soms echt bang voor een bbz...

5 jaar geleden

Reactie op MomJ鈥檚

Zo wat ben ik blij dit te lezen. Ik heb ook precies hetzelfde en ben echt b ...
Als je zorgen hebt verloskundige bellen meid ik heb ontzettende krampen alsof ik ongesteld wordt en in mn lies maar zoals ik begreep is dat bandenpijn

5 jaar geleden

Reactie op Memmen

Als je zorgen hebt verloskundige bellen meid ik heb ontzettende krampen als ...
Ja ik had van de week ze aan de telefoon voor een afspraak. En toen zei ze ook ik kan niks uitsluiten zonder een echo, maar maar je niet teveel zorgen je zult nog een hoop gekke dingen voelen en bij twijfel gewoon bellen. Die krampen vallen nu wel mee die had ik echt de eerste 3 dagen voor m鈥檔 menstruatie heel erg. Maar dat zeurende trekkende en soms zelfs stekende in m鈥檔 rechterlijkers blijft. En soms idd ook links maar veel minder... lees het bij mee vrouwen, dus moet er maar op vertrouwen dat het geen bbz is... al is dat m鈥檔 grootste angst.

5 jaar geleden

Reactie op suusoe

Hoh is in momenten, maar heb wel sowieso een zwaarder gevoel in men benen vind ik. Deze nacht viel het wel mee!

5 jaar geleden

Reactie op MomJ鈥檚

Ja ik had van de week ze aan de telefoon voor een afspraak. En toen zei ze ...
Ik heb een bbz gehad en dan is de pijn echt ondraaglijk, ik kon er niet stil van liggen of zitten. Dit is meer beetje zeurderig en komt en gaat. Maar ik snap je angst hoor. Ik zie zo uit naar de 1e echo!

5 jaar geleden

Reactie op suusoe

Heb sinds vandaag wel last linksboven in onderrug, zou dit erbij horen? X

5 jaar geleden

Reactie op Desz

Ik heb een bbz gehad en dan is de pijn echt ondraaglijk, ik kon er niet sti ...
Ok茅 dus dat is oprecht heel intens? Hier wil ik verplaatsen alleen omdat het 茅cht zeurt. Knetter irritant soms haha zelfs snachts 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Fem28

Heb sinds vandaag wel last linksboven in onderrug, zou dit erbij horen? X
Ja tuurlijk hoort t erbij 鉂わ笍. Kan hoor toen ik een topic had geopend waren er dames die zeiden dat ze t nog steeds hadden en die waren week of 10 zwanger .

5 jaar geleden

Reactie op Fem28

Hoh is in momenten, maar heb wel sowieso een zwaarder gevoel in men benen v ...
Ok茅 ok茅 jeetje hoort er allemaal bij . Hier lijkt t elke ochtend en avond alsof iemand me tieten eraf probeert te rukken 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op MomJ鈥檚

Ik echt veel recht en trekt soms ook naar bil. Ben soms echt bang voor een ...
Nee jo als dat zo zou zijn dan zou je echt echt mega pijn hebben . Denk dat je t dan wel zou weten als t zo zou zijn .