13 Reacties
5 jaar geleden
Mijn 1e sliep ook niet. Bleek een buikslaper te zijn. Heb dat toegelaten vanaf dat ze haar hoofd kon draaien in bed (terwijl ze op dr buik lag) daarvoor op dr zij in zo een kussen.
5 jaar geleden
Wij gebruiken deze in de box ivm voorkeurshouding, was advies van het cb. Wordt voor 's nachts wel afgeraden omdat het de kans op wiegendood zou kunnen verhogen.
5 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt graag op zijn zijn en ligt heel regelmatig in jet zijligkussen. Super handig.
5 jaar geleden
https://www.baby-dump.be/product/veiligheid/34/slaapveiligheid/32718/doomoo-slaapveiligheid/65407/doomoo-supreme-sleep-small/5877/?gclid=Cj0KCQiAyoeCBhCTARIsAOfpKxiKWOpYSbtZ05n-gQHq1LHevyePTr6q4yUwpfU8N-BAnrzT6HypOfYaAsFAEALw_wcB
En deze ligt in zijn bedje. Je kunt de rolletjes verplaatsen naargelang de houding, op de rug of zij ...

5 jaar geleden
Ben het alleszins ook aan het overwegen om te kopen. Niet omwille van voorkeurshouding. Maar mannetje wordt enorm gestresseerd als hij met krampjes op zijn rug ligt. Vanaf ik hem op zijn zij leg, is ie een pak rustiger!
5 jaar geleden
Reactie op steph_stunt
Waarom zou de kans op wiegendood vergroot worden hiermee?
Omdat op hun zij de kans groter is dat ze op hun buik draaien en nog niet zelf terug kunnen komen. Ten alle tijden dus heel goed in de gaten houden.