13 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze. Gebruikte die bij m'n eerste zoontje omdat die een sterke voorkeurshouding had. Nu weer bij m'n tweede zoontje. Alleen met hem is het een gevecht hahah hij vind het helemaal niks 😅

5 jaar geleden

Mijn 1e sliep ook niet. Bleek een buikslaper te zijn. Heb dat toegelaten vanaf dat ze haar hoofd kon draaien in bed (terwijl ze op dr buik lag) daarvoor op dr zij in zo een kussen.

5 jaar geleden

Ik gebruik hem ook voor mijn dochter. Ze heeft reflux. Vind het fijner voor mijn gevoel. En het voordeel ze krijgen ze platte achterhoofd. Ideale uitvinding vind ik. Terug rollen kan hier niet mee

5 jaar geleden

Wij gebruiken deze in de box ivm voorkeurshouding, was advies van het cb. Wordt voor 's nachts wel afgeraden omdat het de kans op wiegendood zou kunnen verhogen.

5 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt graag op zijn zijn en ligt heel regelmatig in jet zijligkussen. Super handig.

5 jaar geleden

Ja wij gebruiken deze ook. Bij eerste zoontje en nu weer. Scheelt voor voorkeurshouding, plat achterhoofdje en slaapt heerlijk. Dus wij zeggen heel fijn en doen!!

5 jaar geleden

Reactie op bibith

Ja wij gebruiken deze ook. Bij eerste zoontje en nu weer. Scheelt voor voor ...
Gebruik je hem dan ook snachts, las eerder in een reactie dat de kans op wiegendood vergroot. Maar die willen we huis verkleinen 🤔

5 jaar geleden

Waarom zou de kans op wiegendood vergroot worden hiermee?

5 jaar geleden

Ben het alleszins ook aan het overwegen om te kopen. Niet omwille van voorkeurshouding. Maar mannetje wordt enorm gestresseerd als hij met krampjes op zijn rug ligt. Vanaf ik hem op zijn zij leg, is ie een pak rustiger!

5 jaar geleden

Ik heb hem nu de 2de nacht en zoontje slaapt ineens hele nacht kn eigen wiegje ipv op mij

5 jaar geleden

Reactie op steph_stunt

Geen idee dat lees ik ook maar.

5 jaar geleden

Reactie op steph_stunt

Omdat op hun zij de kans groter is dat ze op hun buik draaien en nog niet zelf terug kunnen komen. Ten alle tijden dus heel goed in de gaten houden.