Zijn er hier meer 'oudere' zwangere

Mieloo
5 dagen geleden
Volgen
Hey ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn van 35 jaar of ouder ☺️
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
91 reacties
Elisajane
5 dagen geleden
Eind december word ik 35, dus als ik ga bevallen ben ik t 😁 maar voel me best oud van heb al 2 kids van 5 en 10 huhu
  • Rapporteren
Aukje1975
5 dagen geleden
Yups... ik ben 44 moeder van 6, en na 11 miskramen nu zwanger van nummer 7
  • Rapporteren
Miranda20
5 dagen geleden
39 jaar en in verwachting van onze 2e. Na 3 jaar eindelijk weer zwanger geworden. In 2015 is onze eerste geboren
  • Rapporteren
Yos15
5 dagen geleden
Ja 36 zwanger van de tweede, eerste zoontje oktober 2015
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 dagen geleden
Ik was 36 bij de 1e en nu zwanger van nr 2, als alles goed mag gaan 39 als ik beval...
  • Rapporteren
tamara111
5 dagen geleden
Ik ben 36 en zwanger van de tweede😊.
  • Rapporteren
ilse henderix
5 dagen geleden
36 héb een dochter van 17 en een dochter van 12. En nu zwanger van de 3e 8 weken😀
  • Rapporteren
jillq
5 dagen geleden
35 ben ik. Ik heb al een dochter van 4.
  • Rapporteren
Danielle vdt
5 dagen geleden
Reactie op ilse henderix
36 héb een dochter van 17 en een dochter van 12. En nu zwanger van de 3e 8 weken😀
Oooh mag ik jou vragen hoe je de kinderen van 17 en 12 verteld dat er een baby op komst is? Mijn dochter is bijna 12 en we zijn zo aan t nadenken hoe we t kunnen vertellen
  • Rapporteren
Shiningstar39
5 dagen geleden
Ik ben 39, nu zwanger van een 3de. Uitgerekend op 19 januari
  • Rapporteren
melaniedj
5 dagen geleden
Reactie op Elisajane
Eind december word ik 35, dus als ik ga bevallen ben ik t 😁 maar voel me best oud van heb al 2 kids van 5 en 10 huhu
Hier ook straks leeftijd verschil van 5 jaar ? Is dat niet ontzettend moeilijk ? En of leuk ? Als ik vragen mag natuurlijk ben hier ontzettend nieuwsgierig naar.
  • Rapporteren
chelseaaa
5 dagen geleden
38, zwanger van de vierde. Zoon van 20, dochter van 10, doodgeboorte in 2017 en nu 6.6 week zwanger van 4e.
  • Rapporteren
Miranda20
5 dagen geleden
Reactie op melaniedj
Hier ook straks leeftijd verschil van 5 jaar ? Is dat niet ontzettend moeilijk ? En of leuk ? Als ik vragen mag natuurlijk ben hier ontzettend nieuwsgierig naar.
Eden is inderdaad ook al 5 jaar, maar als ik zie hoe lief en begaan hij is met zijn kleine neefjes van 7 maanden oud. Komt dat helemaal goed.
  • Rapporteren
Bepke
5 dagen geleden
Ik ben ook 35 en zwanger van de 2e. Dochter is 5 jaar
  • Rapporteren