26 Reacties
6 maanden geleden
Hier gaat het thuis heel goed met plassen. Overdag geen luier aan. Poepen is nog even een dingetje en dan vraagt ze om een luier. Voor nu eerst prima.
Maar op de psz en opvang weigert ze gewoon om naar de wc te gaan. Ze gaat sinds afgelopen week 3 ochtenden psz en 1 dag opvang. Daar heeft ze dus een luier om. Merk dat het nu thuis ook een stuk moeizamer gaat omdat ze die 4 dagen (gedeeltelijk) een luier draagt.
Voor nu laat ik het eerst maar even rusten, het plassen op de psz en opvang. Ben bang dat wanneer we te veel “pushen” het alleen maar averechts werkt. De juffen vragen wel steeds of ze naar de wc wil, maar het antwoord is standaard nee 🙃
5 maanden geleden
Mijn dochter is net 2,5 zindelijk. Vroeg mee begonnen. Na 2 weken ook zindelijk in de nacht heerlijk
5 maanden geleden
Hier is mijn zoontje wel zindelijk, alleen heeft hij er niet altijd zin in. Hij vindt het poepen en plassen op de wc nu niet meer interessant en poept weer in zijn broek. Plassen doet hij wel op de wc, maar alleen als je hem 'dwingt'. Hij lijkt het ook niet echt vies te vinden.