17 Reacties

4 jaar geleden
Hier hetzelfde! Ik heb deze, die absorberen heel veel: https://www.kaatjekatoen.nl/shop/menstruatie-bevalling/zoogkompressen/boobbirds-borstkompressen/

4 jaar geleden
Ik had die van de kruidvat gewoon. Maakte niet uit welke ik had, na een half uur lekte ik er toch al langs😂

4 jaar geleden
Reactie op sindy
Ik lees mee! Zo irritant, dat doorlekken! Ik heb het idee dat die van Etos ...
Ja ik vlieg nu met een doosje per dag door die van de kruidvat heen 🤪 voor snachts gebruik ik nu een kraamverband dat ik doormidden knip. Als je die met de 'knip' naar boven gebruikt nemen ze alles op 🙂 voor overdag alleen niet handig want ziet er niet uit 🤪

4 jaar geleden
Kruidvat mama zoogkompressen, en eerlijk? Gewoon een 3 dubbel gevouwen keuken papiertje erbij😂

4 jaar geleden
Ooow ik ben ook zo'n zoekende! Al verschillende wegwerp varianten maar daar gaat het zelfs dwars doorheen en idd bijna een doosje per dag. Ik heb een hele set met verschillende wasbare zoogcompressen over genomen van iemand en ook dat lijkt niet voldoende te zijn. Veel hebben geen waterdichte laag en dan gaat het er dus door. Ook kan ik niet tegen het natte gevoel. Een wasbaar compres met een waterdichte laag, veel absobtie en een stay dry laag heb ik nog niet gevonden. Ik vond vandaag wel deze. Ik overweeg nu om dit eens te proberen. Ziet er wel hoopvol uit wel wat prijzig. Iemand ervaring met deze ?

4 jaar geleden
Hier zweer ik bij! Ik lek overal heel snel doorheen behalve hierbij alleen slapen wil niet altijd dan heb ik pampers als back-up in de bh. Ik lek niet zolang ze goed zitten als ik lig en het "vacuüm" gaat er af lek ik wel maar bijna geen last van! 3de baby voor de 3de keer gekocht. Je hoeft ze niet uit te koken die fout heb ik in het verleden wel gemaakt alleen een beetje dreft en warm water..

4 jaar geleden
Hier zweer ik bij! Ik lek overal heel snel doorheen behalve hierbij alleen ...

Yup! Deze gebruik ik ook altijd! Aanrader!

4 jaar geleden
Ik gebruikte wasbare zoogcompressen en wegwerp van de Kruidvat icm met een dubbel gevouwen washand. Dan nog lekte ik wel door maar minder erg dan enkel een zoogcompres

4 jaar geleden
Je zou ook borstschelpen kunnen overwegen. Zodoende kan je alle melk ook nog gebruiken als voeding! Een vriendin van mij is er erg over te spreken.
https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf157-02-borstschelpen-2-stuks/1004004012190028/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158707022-S-604721365653-1004004012190028&gclid=EAIaIQobChMIoaf99rTL7gIVWOh3Ch3h7wsmEAQYAyABEgI0jvD_BwE

4 jaar geleden
Je zou ook borstschelpen kunnen overwegen. Zodoende kan je alle melk ook no ...
Ik heb deze van medela maar daar zit boven een schenk tuitje in. Gebruik ze vaak met kolven maar laatst zonder na te denken even voor over leunen en een hele scheut vloog eruit oeps.. En bij te lang gebruik voelde het niet fijn aan m'n tepels door de grote opening. En als leeg je ze dan vaak tussendoor of laat je je tepels in de melk zitten? En die van medela zijn niet heel modieus in de bh zeker niet onzichtbaar zoals de lilypadz. Vind het consept wel super alleen niet voor de hele dag ☺️

4 jaar geleden
Ik heb deze van medela maar daar zit boven een schenk tuitje in. Gebruik ze ...
Ik heb even gekeken maar denk idd niet dat het voor de hele dag handig is. Met mijn cup F denk ik ook niet dat het er heel mooi uit gaat zien 😅

4 jaar geleden
Die lekkende borsten zijn 1 van de meerdere redenen dat ik de bv nu aan het afbouwen ben. Ik had wasbare zoogcompressen via bol.com, die wat meer ademden dan de zoogcompressen vd Kruidvat, maar uiteindelijk vind ik ze na een paar keer wassen toch ook te ruw aan m'n tepels. En qua absorptie...mwa, het liep er gewoon onder langs😖.