11 Reacties

5 jaar geleden

Heb je misschien zelf iets anders gegeten dan anders?

5 jaar geleden

Heb je misschien zelf iets anders gegeten dan anders?
Niet dat ik weet

5 jaar geleden

Heeft mijn zoontje ook 2x gehad maar nu heeft hij al 2 weken niet gepoept. Had het aan het CB gevraagd en die zeiden dat het niet perse iets betekent die zure lucht.

5 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Heeft mijn zoontje ook 2x gehad maar nu heeft hij al 2 weken niet gepoept. ...
2 weken is wel heel lang..

5 jaar geleden

Volgens mij hoort het er gewoon bij. Wij hebben hier ook van die dagen, met bv kan het zo ie zo variëren in kleur en structuur. Met kv geen ervaring..

5 jaar geleden

Is bij mij ook normaal, geef KV. Schijnt normaal te zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Mamavanjos

2 weken is wel heel lang..
Kan tot 20 dagen las ik ergens. Hij heeft er ook geen last van. Vrijdag gaat hij weer naar het CB dan hoop ik dat hij wel heeft gepoept en zo niet kunnen we het meteen bespreken.

5 jaar geleden

Viel mij 2 dagen geleden ook op dat zijn ontlasting ineens zuur ruikt. Hij krijgt hier kv. Dus zal er misschien wel bij horen. Hij is net 11 weken

5 jaar geleden

Hier ruikt ontlasting soms ook wat zurig. Ons zoontje van 11,5 weken krijgt borstvoeding en krijgt ook deels kunstvoeding.

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat ook af en toe. Heel zurig. Ze is 11,5 week en krijgt alleen bv. Ik denk dat het er inderdaad bij hoort, ze lijkt er geen last van te hebben.

5 jaar geleden

Ja zelfde hier. Sinds 11w ineens veel minder poepluiers en wel een super zure lucht. Geef ook bv