50 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb toevallig net de blije doos opgehaald. Vond ik zelf een stuk leuker dan die van blokker

5 jaar geleden

Alleen bij blokker zaten er wel leuke tijdschriften in

5 jaar geleden

Heb die van de blokker, van de prenatal en van de babydump. Die van de blokker vond ik eerlijk gezegd erf tegenvallen...

5 jaar geleden

Goeie die had ik nog niet aangevraagd, kan wel al de blije doos ophalen die schijnt wel heel leuk te zijn

5 jaar geleden

Yes net de blije doos en de box van de blokker opgehaald

5 jaar geleden

Wij hebben ook de box van blokker zaten een speentje, washandje en pakje doekjes in verder veel tijdschriften, wat mijn vrouw dan wel weer interessant vond

5 jaar geleden

Van babydump in Veenendaal

5 jaar geleden

En hebven ook de box van prenental aangeraagd

5 jaar geleden

Bij de plus kun je ook een kiekeboebox aanvragen als je dat leuk vind heb gehoord dat daar ook veel bruikbare spullen in zitten :) en bij je verzekeraar kun je er ook een aanvragen

5 jaar geleden

Van de kruidvat kan je ook wat aanvragen

5 jaar geleden

Ik kreeg een bericht dat ik pas vanaf zwangerschapsmaand 4 een uitnodiging kreeg om de blije doos op te halen bij prenatal maar zie dat een aantal van jullie deze al hebben! Hoe doen jullie dat ?馃槀

5 jaar geleden

https://babystraatje.nl/gratis/gratis-babydozen-en-zwangerschapsboxen/#Baby-Geboortedoos Hierbij een lijstje! Sommige zijn voor alleen Belgi毛 en 1 is specifiek voor ouders die het absoluut niet breed hebben, die kan dan aangevraagd worden door de hulpinstantie

5 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ik heb toevallig net de blije doos opgehaald. Vond ik zelf een stuk leuker ...
Ik kreeg in mn mail dat ik in de 4e maand van mn zwangerschap pas mag ophalen.. 馃槕

5 jaar geleden

Reactie op Dvdw

Ik kreeg in mn mail dat ik in de 4e maand van mn zwangerschap pas mag ophal ...
Dat had ik ook maar vervolgens kreeg ik twee dagen na aanvraag al een mail en kon ik hem dus in week 11 al ophalen.

5 jaar geleden

Reactie op Annikaa1989

Ik kreeg een bericht dat ik pas vanaf zwangerschapsmaand 4 een uitnodiging ...
Ik heb geen idee ik kreeg vandaag een bericht dat hij klaarstond. Ik dacht ook dat ik hem later kreeg

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Klopt die heb ik aangezet in mijn account maar krijg niks geen bon of iets langs geweest voor hulp ja hij staat aan maar zonder bon geen tas馃

5 jaar geleden

Reactie op Annikaa1989

Ik kreeg een bericht dat ik pas vanaf zwangerschapsmaand 4 een uitnodiging ...
Ik ben nu 13 weken en kreeg gisteren de link binnen om hem op te halen! Hoe ver ben jij?

5 jaar geleden

Reactie op Guppy89

Klopt die heb ik aangezet in mijn account maar krijg niks geen bon of iets ...
Ik heb precies het zelfde ook aangevraagd maar nog steeds geen bon gehad.

5 jaar geleden

Ah thnx ga vanavond gelijk even op zoek. Vind het altijd wel erg leuk die hebben dingetjes馃槏bedankt voor je berichtje.

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Ga ik ook gelijk doen vanavond thnx!