227 Reacties
5 jaar geleden
Hi! Super leuk. Zelf heb ik pas deze gemaakt (ben zelf ook fotograaf @shinemoments). Alleen een vestje of iets is ook leuk. Alvast veel plezier!

5 jaar geleden
Mijn schoonzus heeft ook een naaktshoot laten doen. Zij had ook een boa rond haar, een grote sjaal en een sexy kanten body. Sorry ik heb er geen foto's van.
5 jaar geleden
Ik zou dichtbij jezelf blijven. Als je lekker in je vel zit, dan straal je al genoeg van jezelf 😉. Vorige week heeft mijn nichtje mij in haar studio gefotografeerd, en ik heb die ochtend gewoon lekker zitten tutten in de badkamer: scrubje, haarmasker, scheren en een lichte smokey eye make-up met naturel kleuren. Oogmake-up zet ik dan wel iets dikker aan dan normaal.
Veel plezier!
5 jaar geleden
Oh wat betreft voorbeelden, genoeg voorbeelden op pinterest! M'n nichtje had deze open staan op haar pc terwijl we bezig waren en zo konden we al doende wat inspiratie ophalen. Dat werkt trouwens perfect als je net als ik geen idee hebt van wat je met je lichaam doet op zo'n shoot😄, gewoon poses kopiëren.
5 jaar geleden
Reactie op Nikky37
Google eens op Eckhardt Fotografie in Den Haag. Hij heeft in zijn portfolio ...

Echt mooi ja! Had ik nog maar zo'n goede partij billen 🤣.
5 jaar geleden
Reactie op NicoleB
Dit is van vandaag. 2e zwangerschap 29 weken.

Wauw prachtig zeg! Ik wil ook gedeeltelijk de shoot in lingerie maar ik heb geen idee wat ik moet kopen 🙈 De fotograaf heeft het over wit en zwart setje ondergoed... Maar dan voorgevormde beha en met kant of gewoon basic, een string of een hipster of gewoon onderbroek hoog of laag
5 jaar geleden
Reactie op Suuus
Wauw prachtig zeg! Ik wil ook gedeeltelijk de shoot in lingerie maar ik heb ...
Je moet doen waar jij jezelf gemakkelijk en mooi in voelt. Zwart is altijd goed. Zou zelf niet teveel verschillende sets pakken, want tijdens selecteren van de foto's weet je wss niet welke je moet kiezen omdat alles mooi is dan! Leuk kant jurkje of zelfs een gladde zijde badjas kan al heel mooi zijn! Simpel is vaak het best. Ben zelf 15 jaar model geweest en trust me... less is more. 😉
5 jaar geleden
Reactie op NicoleB
Je moet doen waar jij jezelf gemakkelijk en mooi in voelt. Zwart is altijd ...
Daar heb je zeker gelijk in. Dank je wel voor je tips, super lief! En als je dan toch model bent geweest en dus veel verstand er van hebt mag ik je dan vragen wat je van dit setje vind?