16 Reacties
5 jaar geleden
Je hebt ook zwangerschapsbroeken zonder zo鈥檔 band. Deze bijvoorbeeld van mamalicious:
https://m.aboutyou.nl/p/mamalicious/jeans-3977776?vid=35605472&om_channel=PLA&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA_NL_AP_Bad_Generic_CSS_S24&gclid=CjwKCAjw34n5BRA9EiwA2u9k3wQAYIhQMH581ECxfJkF6gKy0WjSuQ0D3eNWNCMYG-A1zYVnS4_QHRoCZ8oQAvD_BwE
5 jaar geleden
Ik heb eentje zonder hoge band maar
Alleen een lekkere zachte band voor. Via Asos!
5 jaar geleden
Gewoon een grotere maat normale broek? Of een elastiekje om de knoop? Zeker zo vroeg in de zwangerschap is dat prima.
5 jaar geleden
Wehkamp en zalando hebben ook een aantal jeans met een lagere band. Zag meerdere merken voorbij komen dus je zou eens een kijkje kunnen nemen.
Het ligt helemaal aan hoe je buik is maar denk dat een elastiekje om de knoop of een maat groter niet gaat werken met broeken aangezien je de banden over de buik ook niet fijn vind nu.
Ik heb ook nog een poosje met een elastiekje gelopen maar ging vooral met zitten heel erg irriteren, de band zat toch te strak dan. Moest even wennen aan die hoge banden maar vind het nu helemaal prima zitten die positiebroeken.
Ik let er wel op dat de samenstelling van de broeken katoen elastaan is zonder polyester. Vind ik persoonlijk fijner / minder warm dragen.
5 jaar geleden
Ik heb een lage jeans van esprit zonder band! Ik moet wel zeggen dat ik het niet top vind, loop toch wel te hijsen...
5 jaar geleden
Ik sla de hoge banden nu gewoon nog ff om. T word beter als de buik wat ronder word straks. En dan vond ik t ook niet meer vervelend. Nu nog wel.
5 jaar geleden
Reactie op DinnieC
Jumpsuits! Zalig+
Hihi
Als je ze kan hebben馃槄 ik zie er dan uit als een walvis.
Maar lijkt me wel lekker zitten zonder enige banden, elastiekjes enz 馃憤
Goede tip