12 Reacties

6 jaar geleden

Je hebt ook van die verlengstukjes die je aan je knoop vast maakt. Misschien is dat voor nu een optie. Maar je hebt bij de h&m ook broeken met een minder bredere rand. Die gebruik ik in het begin en als mn buik groter word dan de broeken met brede rand. https://www.bol.com/nl/p/merkloos-zwangerschapsbroekverbreder-broekverbreder/9200000112367517/?Referrer=ADVNLGOO002059-G-95076338066-S-749436157628-9200000112367517&gclid=CjwKCAjwxLH3BRApEiwAqX9arTXb_Us1fVaePQUr7uYUt6rV1_6pzdOZtTnjEPqoiogHrrgbeG2ozRoC9GAQAvD_BwE Mocht de link niet openen dan kan je op google "tussenstuk broek" intypen en krijg je van alles te zien.

6 jaar geleden

Ik ga daar ook straks tegenaan lopen. Koop normaal kinderboeken haha ben 1.56 en voor dames is altijd te lang

6 jaar geleden

Hier ook wat meer petite met 1.60, en koop vaak broeken op de petite afdelingen. Ik zag dat asos een aantal leggings heeft in maternity petite en misschien een idee om flared broeken van zachte stof te kopen en eventueel op maat te laten maken. Bij de subdued hebben ze die ook in kleine maten. Die broeken zijn eerst over en later onder de buik te dragen. Maar dat moet natuurlijk wel je smaak zijn. Alle tips zijn welkom!!! Hoop in de winter meer jurkjes event met trui te dragen met panty’s als de buik dikker is.

6 jaar geleden

Ik ben 1.53 en ik ben 9+3 en ik trek de Spijkerbroeken en overhemden van me man aan 🙈🙈 verder trek ik zoveel mogelijk joggingbroeks aan of een jurkje waarin ik nog past 🙈🙈

6 jaar geleden

Sorry, kan hier niet over mee praten met mijn 1,75 😑 maar misschien dat je eens bij Zalando kan kijken? Zie daar in de reguliere collectie ook regelmatig artikelen van de petite collectie voorbij komen. Misschien ook in de zwangerschapskleding?

6 jaar geleden

Ik ben ook 1,55 wat een klere zooi zeg ik kan ook nergens iets vinden word er gek van

6 jaar geleden

Ik koop loszittende jurken, of van een rekbare stof. Eventueel een of twee maatjes groter. Totdat ik echt in zwangerschapskleding pas.

6 jaar geleden

Je hebt ook van die stoffe bandplooi broeken van only bv. Die geven aardig lekker mee

6 jaar geleden

Bij H&M hebben ze mama petite voor de kleinere dames! Herkenbaar bij de maten als bv. M/P

6 jaar geleden

ASOS :) daar heb je maternity petite

6 jaar geleden

Ik heb vandaag een broek van de Lidl binnen gekregen en die zit perfect! En dat voor € 9.95 ik ga er sowieso nog een paar bestellen.

6 jaar geleden

Bon prix, heeft 7/8e lengte broeken. voor kleine mensen vallen die mooi als lange broeken. Niet echt geschikt voor dit weer wellicht maar richting winter wel