13 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even

4 jaar geleden

Wij hebben de mambobaby chest float

4 jaar geleden

Freds swimtrainer

4 jaar geleden

We zijn overgestapt op normale zwembandjes na Fred swimtrainer te hebben gehad, ze wilde daar echt niet meer in zodra ze kon lopen. Houden haar in diepe gewoon vast en in peuterbadje kan ze lekker zelf aanrommelen.

4 jaar geleden

Hier ook een Freds swimtrainer. We waren voor het eerst zwemmen met haar en kregen het advies van zo鈥檔 gele naar een Freds te gaan. Beter voor de heupen. Dit vind ze helemaal mooi. Ze kan goed rondlopen. Wel even opletten dat hij niet om gaat.

4 jaar geleden

Wij hebben alles geprobeerd, voor beide kinderen. De standaard gele zwembad, Freds swimtrainer (heb er nog een te koop 馃槄), normale zwemvleugeltjes. Maar we gebruiken nu zwembandjes met een stuk schuim erin. Klinkt apart maar Google eens op Pro Swim Swimsafe Zwembandjes Flipper. Dat zijn de enige die niet prikken in de oksels (doen de standaard zwemvleugeltjes wel vaak) en zowel m鈥檔 dreumes als peuter blijven er echt goed mee drijven. Kosten wat meer dan normale zwembandjes maar ik vind t z鈥檔 geld meer dan waard.

4 jaar geleden

Paddle jumper!

4 jaar geleden

Reactie op Stoofpotjekip

Paddle jumper!
Vanaf welke leeftijd gebruik je dit? Lees zoveel verschillende verhalen op internet.

4 jaar geleden

Reactie op Stoofpotjekip

Paddle jumper!
Vanaf welke leeftijd gebruik je dit? Lees zoveel verschillende verhalen op internet.

4 jaar geleden

Reactie op inge1

Vanaf welke leeftijd gebruik je dit? Lees zoveel verschillende verhalen op ...
Mijn dochter is 15 maanden, maar t heeft met name te maken met de grote van je kind. Mijn dochtertje is heel fijntjes dus hij is nog wat groot. Maar ik kan haar wel loslaten int zwembad em ze kan er heerlijk in spelen en drijven.

4 jaar geleden

Reactie op Stoofpotjekip

Paddle jumper!
Deze gebruik ik nu ook. Echt ideaal en zeker niet pas vanaf 15 kilo. Mijn zoontje is klein en netaan 10 kilo en gaat prima!

4 jaar geleden

Weet ook iemand iets wat lijkt op de Freds Swimtrainer? Ik wil het liefste een band waar ze overheen kan hangen zodat ze met haar benen als een kikker kan zeg maar. Weet iemand zoiets voor een kindje van 15 maanden?

4 jaar geleden

Wij hebben nu van Waimea een dieren zwemvest gekocht. Deze is van de leeftijd 1 - 3 jaar en de kleine man is 15 maanden. We gaan hem over 2 weken gebruiken dus ben benieuwd. Vind met bandjes altijd gevaarlijk mocht hij naast het zwembad vallen dan kan hij dus niet meer zelf opstaan en nu wel 馃榿