10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MarinaF1985
Ja het cijfer moet onder de neus van je kindje liggen
Dit ja. Echt goed er onder houden. Ik had hem wel eens net iets scheef en dat zit je gelijk op 3 ipv 1 😂
Ik kon er uiteindelijk niet aan wennen...
Ik las dat die dr brown 2 ook tussen difrax s en m zit. En ook op beide flessen past. Maar weet hier verder zelf niet veel van af.
2 jaar geleden
Bij ons ging maat s ook te langzaam en m durfde ik nog niet aan. Wij hebben nu dr Brown 2 en dat gaat perfect!
De volgorde schijnt als volgt te zijn:
Dr Brown prematuur
De Brown 1
Difrax s
Dr Brown 2
Difrax m
Dr Brown 3
Difrax l
2 jaar geleden
Ons meisje is 10 weken vandaag. Wij zijn vandaag gestart met NAN complete forte. De melk is nog dikker dan nutrilon omneo.
Al 2 maal dronk ze veel minder dan anders. Er komt veel minder uit de speen. Gebeuren nu difrax met maar M. Zou L dan niet te rap gaan, of is ze daar niet te jong voor?
Iemand tip?
2 jaar geleden
Reactie op Knuffel1986
Ons meisje is 10 weken vandaag. Wij zijn vandaag gestart met NAN complete f ...
Ik moest het flink indikken vanwege reflux en ze kreeg ook niets uit de m speen dus ik had een l geprobeerd maar die gaat veel te snel! Toen had ze binnen 2 minuten 100 ml op en kwam er in een grote golf weer uit🙈🤣 uiteindelijk is het met de 123 speen gelukt
2 jaar geleden
Reactie op Knuffel1986
Ons meisje is 10 weken vandaag. Wij zijn vandaag gestart met NAN complete f ...
Hey wij drinken ook nan complete comfort met difrax natural maat m. S was daar inderdaad te klein voor, maar bij m doen wij er toch minstens een half uur over voor een fles van 180ml
één jaar geleden
Reactie op Nathalie_xx
Bij ons ging maat s ook te langzaam en m durfde ik nog niet aan. Wij hebben ...
Dank ik heb een zoontje van 8 weken en hij gebruikt difrax, nu is het zo dat S te langzaam is en M weer veelste snel. Dus ik zou nu speen 2 van Dr Brown kunnen gebruiken, als het goed is past die ook op difrax