Hoi! Ik ben morgen 10 weken zwanger en ben benieuwd hoe anderen zich voelen die ook ong 10 weken zwanger zijn? Bij mij lijkt de ergste misselijkheid wat af te nemen en mijn eetlust keert terug🙂 Vooral nog moe nu en vlagen van misselijkheid. Bij jullie?
Hee!
Ik ben nu 10+2 en bij mij neemt de misselijkheid idd ook wat af, moet ‘s ochtends wel gelijk wat eten anders word ik nog wel misselijk. En ik word vaak ‘s nachts rond 3 uur wakker met echt bizarre honger 😂
Voor de rest alleen soms nog wat last van vermoeidheid
Wat leuk, ik ben morgen ook precies 10 weken, dus we lopen exact gelijk 😃 heb nog wel last van vermoeidheid en met vlagen misselijk, maar al minder dan vorige week heb ik het idee 🤗 volgende week termijnecho, spannend🥰
Ik ben nog steeds erg moe. Heb gelukkig geen last van misselijkheid gehad, pijnlijke borsten is ook minder.
Maar voornamelijk erg moe. Volgende week termijnecho :) Ben nu 10+2
Ik ben vandaag 10 +1 misselijkheid neemt iets af. Gevoelige borsten met vlagen ipv de hele tijd. Heb het idee dat ik mijn energie weer beetje terug krijg. Tot ik een trap op loop. Dan voelt het nog steeds of ik een marathon heb gelopen XD. En mijn hemel heb de hele dag honger dat is nieuw.
Ik ben vandaag 9+3 en zit op het dieptepunt van vermoeidheid😴 Ben echt kapot aan het eind van de dag, twee meiden van 2 en 4 vreten ook energie. Ik heb vooral aan het eind van de dag en avond een hele opgezette buik, weeig gevoel. En juist helemaal geen trek.
Ik ben vandaag 9+3 en zit op het dieptepunt van vermoeidheid😴 Ben echt kap ...
Ah kan ik me goed voorstellen, hopelijk heb je snel weer wat meer energie! Ik heb ook wekenlang heel weinig energie gehad, begin het nu weer wat meer terug te krijgen :)
Ik ben vandaag ook precies 10 weken. Leuk dat we met meer tegelijk lopen! Ik heb sinds week 9 al minder misselijkheid gevoel. Gevoelige borsten blijft, maar niet meer extreem gevoelig. Wel ook moe aan het eind van de dag, dat ik denk ik wil slapen rond 19:00 uur 😂
Ik ben vandaag 9+3 en zit op het dieptepunt van vermoeidheid😴 Ben echt kap ...
Hier exact hetzelfde (ook 2 meiden rond zelfde leeftijd). Nu 10+1 en misselijkheid en vermoeidheid zeker nog aanwezig maar lijkt ietwat af te zwakken (fingers crossed dat dit doorzet).
Hier gaat het goed! Al nooit veel kwaaltjes gehad, maar gister ineens hele dag misselijk. En vandaag weer helemaal niks aan de hand. Ik heb morgen de termijnecho en merk dat ik toch voor een echo weer wat onzeker wordt, als alles maar goed gaat.. ben zo benieuwd!
Spannend allemaal!! Ik heb de 16e mijn termijnecho. Hier vandaag precies 10 weken. Borsten zijn wat minder gevoelig bij vlagen en vermoeidheid is ook wat minder.. Al slaap ik snachts erg onrustig. Veel wakker en veel nadenken 😅
Alsof ik mijn eigen verhaal lees! Exact hetzelfde!!
Bij mij ook precies hetzelfde verhaal. Aan het einde van de dag voel ik me echt overreden door een vrachtwagen, zó moe. Van het weekend ben ik een weekendje weg geweest met vriendinnen en merk dat dat echt te veel was. Had ook een keiharde, opgezette buik in de avond, terwijl ik tussendoor wel naar het hotel was geweest om te rusten.
Verder voel ik me prima. Ben vandaag precies 10 weken zwanger.