26 Reacties

3 jaar geleden

Slaapzak Tog 0.5, romper lange mouw en broekje. Lakentje. Beetje op gevoel doen 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Slaapzak Tog 0.5, romper lange mouw en broekje. Lakentje. Beetje op gevoel ...
Lakentjes hebben hier geen zin want die schopt hij af 🙈

3 jaar geleden

Wij hebben slaapzak TOG 1,0 en daarin draagt hij een romper met korte mouwen. De mouwen hebben we nu van de slaapzak af.

3 jaar geleden

Wij hebben hebben een slaapzak van TOG 0,5, daar ligt ze in een romper zonder mouwen in en dan onder het Fedde en Kees Nunki lakentje

3 jaar geleden

Bij ons is het 23 graden en hij slaapt in een korte mouwen romper onder het Nunki lakentje

3 jaar geleden

Alleen romper, slaapzak en lakentje. (Die ze snachts van dr af trapt.) Die tog waardes heb ik nog nooit naar gekeken. Als je het warm vind trekt je hem minder aan en vind je het wat kouder dan wat meer. Alleen romper en slaapzak kan prima met 22 graden op de kamer. Zelfs met 19/20 graden nog wel.

3 jaar geleden

Romper korte mouw, kort boxpakje en slaapzak TOG1 met mouwtjes, 21.5 graad

3 jaar geleden

Romper lange mouw en slaapzak 1.0 tog zonder mouwtjes... Op dit moment 23 graden op zijn kamertje.

3 jaar geleden

Hier puckababy 4 seizoenen (lente variant) romper korte mouw en kort broekje. Verder geen dekentjes o.i.d. kamertemperatuur varieert tussen de 21 en 23 graden.

3 jaar geleden

Romper lange mouw en slaapzak 1.0 tog zonder mouwtjes... Op dit moment 23 g ...
Wow ons zoontje zou zijn bed uit zweten met deze kleding en temperatuur 🙈. Zo zie ie maar dat elk kindje anders is! Voor TS: zoveel mogelijk naar je eigen kindje kijken. Hier 24 graden (zon op zijn kant) en slaapt alleen in zijn luier met een 0,5 tog slaapzak. Als het warmer wordt gaat de slaapzak uit en dan alleen een mouwloze romper.

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje is het zo’n 23/24 graden op zijn kamer. Hij ligt in een rompertje en onder een dun (nunki) lakentje

3 jaar geleden

Reactie op Mbaby

Wow ons zoontje zou zijn bed uit zweten met deze kleding en temperatuur 🙈. ...
Oh serieus haha, kleed ik hem dan zo warm aan...? Als ik hem een korte mouw romper aan doe dan word hij gewoon wakker 🙈

3 jaar geleden

Bij onze dochter is het 23 graden op haar kamer. Tenminste, dat zegt de babyfoon maar het voelt kouder… Ze heeft een romper met spaghettibandjes, pyjama met korte mouw + korte broekspijpjes en een slaapzak TOG 0.5 aan.

3 jaar geleden

Bij 24 graden en hoger alleen luier met slaapzak open armen

3 jaar geleden

Elk kind is anders. Onze dochter draagt 's nachts met 23 graden een dun boxpakje, romper zonder mouwen en een love to dream slaapzak van 1 tog. Ze koelt 's nachts erg af en wordt dan wakker. Maar een ander kind zou daarmee de tent uit zweten.

3 jaar geleden

Die van mij slaapt in een slaapzak van 3 tog zonder mouwen en een lange mouw romper.

3 jaar geleden

Bij ons is het 24 graden op zijn kamertje en hij slaapt in een speciale wollen slaapzak. Soms doe ik alleen een romertje aan met een lange mouwen shirt als het in de nacht koud is(de ramen staan bij ons overal open). Maar als het echt warm is dan een rompertje of een pyjama met korte mouwen. Hij kan overigens heel goed tegen warmte, zeiden ze ook nog op het kdv.

3 jaar geleden

Zomerslaapzak en romper korte mouwen werkt hier prima vanaf 21 graden

3 jaar geleden

Rompertje korte mouw en slaapzak zonder mouwen

3 jaar geleden

Oh serieus haha, kleed ik hem dan zo warm aan...? Als ik hem een korte mouw ...
Het is wel vrij warm ja. Maar als jouw kindje het fijn vind en niet te warm aan voelt is het prima hoor. Voelt hij warm of zelfs zweet dan echt dingen uit gaan doen :)