4 Reacties
9 maanden geleden
Hi, wat vervend maar denk dat het er ook wel een beetje bij hoort, zeker de eerste 12 weken. En wie weet knapt het daarna deze keer wel op, geen 1 zwangerschap is het zelfde. Pak je rust wanneer het kan en geef toe aan de moeheid maar probeer niet om te komen in zelf medelijden, dan blijf je in een neerwaartse spiraal! Sterkte ermee🍀
9 maanden geleden
Oh wat verschrikkelijk voor je. Helaas herkenbaar, want ik ben misselijk gebleven tot de bevalling van onze smurf. Wat mij heel erg goed hielp was omeprazol. Ik had ook zetpillen gehad, maar had toen ook niet het idee dat dat wat deed en ook alle andere huishoud middeltjes werkte niet. Met de omeprazol kon ik in elk geval iets eten zonder over te geven. Is ook gewoon bij de Kruidvat te halen. Dus wie weet is dat een idee, want fijn is het zeker niet!
9 maanden geleden
Wat super naar voor je! Ik heb helaas geen goede tips voor je maar wil je heel veel sterkte wensen.
Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap. Had ook tot het einde HG en wist ook niet hoe ik het moest volhouden. Als ik jouw verhaal lees lees ik ook mijn angst voor een tweede zwangerschap maar ook de wens voor een tweede.
Heel veel sterkte!
9 maanden geleden
Reactie op AvG90
Wat super naar voor je! Ik heb helaas geen goede tips voor je maar wil je h ...
Ja ik had ook een wens voor een 2e, heb de angst 'weg gestopt' in de hoop dat ik er geen last van zou hebben bij de tweede zwangerschap, maar helaas... vanaf week 5 ben ik gewoon direct dubbel en dwars de sjaak 🥺. Zo vreselijk!
Van de andere kant hoop ik echt dat het snel over is, maar van de andere kant krijg ik er zo iets moois voor terug.. maar het in zo zwaar 😪