7 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde alleen ben ik 37+3. Heb pas het hele huis opgeruimd, alle was gedaan. Weet niet of ik ontsluiting heb maar kleine man is wel al een hele tijd volledig ingedaald. Heb ook in stukjes mijn prop verloren maar geen idee of dat iets betekend. Zoveel voorweeën ook 😢

3 jaar geleden
Reactie op Mamaxtwee
Ik heb precies hetzelfde alleen ben ik 37+3. Heb pas het hele huis opgeruim ...
Jaa ik herken je helemaal, ik heb ook al enige tijd voorweeën. Maar het zet niet door

3 jaar geleden
Zo herkenbaar! Vandaag 37.6
Wordt morgen ingeleid, vandaag 4 wassen gedraaid, bedje opnieuw opgemaakt, voor de kat alles geregeld, de concentratie van een garnaal (want met morgen bezig)

3 jaar geleden
Zo herkenbaar! Vandaag 37.6
Wordt morgen ingeleid, vandaag 4 wassen gedraai ...
Wel enorm fijn dat je weet dat het morgen gestart wordt. Heel veel succes en dat je je kleintje snel en veilig in je armen mag hebben 💙🌲💜

3 jaar geleden
Yep ben nu 38 weken en 5 dagen en afgelopen dinsdag was nog niet helemaal verstreken en ze kon er met 1 vinger door mijn baarmoedermond maar dit zegt niks...loop heel moeilijk en last van kramlen voornamelijk s avonds..maar helaas zet niet door.... maar maak ben wel hele dag bezig met opruimen...vooral de was wil ik er doorheen hebben