11 Reacties

4 jaar geleden

Zeer herkenbaar! Probeer 2u voor slapen weinig te drinken en s’nachts ook niet te veel! Hoort er een beetje bij jammer genoeg zit nu lekker op die blaas te hangen hè

4 jaar geleden

Haha.. niet zoveel, maar ben er 3 x uit geweest vannacht om te plassen. Overdag plas ik ook veel, vooral als ik niet veel zit maar bezig ben. Hij hangt gewoon lekker op de blaas, haha.

4 jaar geleden

Jep! Hier hetzelfde ineens sinds gisteren heb ik een abonnement op de wc. Merkte het overdag al dus vanaf half 8 niets meer gedronken maar zovaak eruit geweest vannacht

4 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar, word er gek van! Vandaag 40 weken en het is al een paar weken zo, haha. Duimen dat de kleine er snel is!

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde: vooral iedere keer het gevoel dat ik enorm nodig moet plassen, maar dan zijn het maar een paar druppels 😂

4 jaar geleden

Jaaaa! Zelfs dat ik op sta van de wc, naar bed loop, bij bed sta en dan alweer denk: shit ik moet nu alweer plassen. Ik wil niet minder drinken savonds want ik denk dat het belangrijk is om veel te drinken voor de baby én ik zweet snachts zoveel dat ik het vocht ook wel kan gebruiken volgens mij! Dilemma's haha

4 jaar geleden

Ik heb het vooral als ik net in bed lig. Als ik eenmaal slaap dan heb ik er de laatste nachten bijna geen last meer van een slaap ik door! En overdag ook vooral met op staan na even gezeten te hebben 😅.

4 jaar geleden

Ik ook maar heb ook een blaasontsteking.

4 jaar geleden

Ik had het de laatste week voor m’n bevalling ook. Niet meer drinken na 20:00 uur hielp wel een beetje

4 jaar geleden

Dit heb ik al het hele laatste trimester, vreselijk

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Jaaaa! Zelfs dat ik op sta van de wc, naar bed loop, bij bed sta en dan alw ...
Dit herken ik zo !!