10 Reacties

4 jaar geleden

Mag ze de vliezen niet breken?

4 jaar geleden

Vervelend dat het niet doorzet. Maar ik en ik gok vele vrouwen met mij.. Zullen jaloers zijn dat je al 4cm hebt zonder enige wee! Ik had er al wat uurtjes weeën opzitten voor die cm's! Indd misschien vragen of ze je vliezen willen breken? Sterkte!

4 jaar geleden

Ik had bij het strippen 3 cm en dit heeft niks opgeleverd op de moment zelf of de dag erna .. 2 dagen erna in de laatste namiddag ineens een beetje krampen en slijmverlies en blijkbaar meteen 4/5cm toen ik in het ziekenhuis aankwam. Ineens out of the blue was het daar. We hadden het niet meer verwacht omdat ik de dag erna binnen moest voor inleiding, maar het kan dus zeker ineens plots nog op gang komen 🍀 duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Ik had bij het strippen 3 cm en dit heeft niks opgeleverd op de moment zelf ...
Dat is nog eens een meevaller 😅🤭😊

4 jaar geleden

Ik had met strippen ook 3 cm (in de ochtend) en daarna de hele dag lichte krampjes. 12uur na het strippen had ik pas voor het eerst een heftige kramp. Toen de verloskundige 2uur later kwam, bleek ik al op 8 cm te zitten. Het zou dus zeker aan de gang kunnen zijn zonder dat je het zelf helemaal goed merkt. Blijf goede hoop houden!

4 jaar geleden

Ik zou vragen om je vliezen te laten breken dat hebben ze bij mij ook gedaan toen ik op 3cm bleef hangen en toen ging het heel snel ;)

4 jaar geleden

Reactie op Am1718

Mag ze de vliezen niet breken?
Dit had ik gevraagd. Dit mag in mijn regio in Nederland niet 😁 maar hij is er inmiddels ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Dit had ik gevraagd. Dit mag in mijn regio in Nederland niet 😁 maar hij i ...
Gefeliciteerd met jullie knul! 💙

4 jaar geleden

Inmiddels ben ik bevallen op 27 januari van onze zoon. Zoals verwacht een snelle bevalling binnen 5 uur na start actieve weeën was hij er. Ons eerste kindje. Ik ben zo blij dat alles is gelopen zoals ik wilde. In bad weeën opvangen onder andere ook de pers weeën tot op een gegeven moment het te moeilijk werd voor de verloskundige de hartslag te vinden in het water op mijn buik met de doppler. Dus hebben ze gevraagd of ik op de baarkruk plaats wilde nemen of op bed. Dus eerst de baarkruk dat vond ik toch ook een prettige manier van opvangen. Tot de kleine man even een dipje kreeg in zijn hartslag en ik op het bed de laatste paar persweeën moest doen. Zo heb ik alles een beetje gehad 😅. Met een paar hechtingen later kon ik om 6 uur alweer fijn naar huis! Inmiddels is hij dus alweer 2,5 dag oud 🥰. Hij doet het super houdt zijn temperatuur goed en drinkt inmiddels goed. borstvoeding was geen succes hij hapte niet aan mijn tepels veranderde niet hij raakte gefrustreerd zo heel de nacht geen voeding. Conclusie binnen de eerste 24 uur meer dan 10 procent afgevallen en moest toch bij gaan voeden met flesvoeding dit ging zo goed dat ik die paar weken borstvoeding die ik dacht te willen geven al snel vergeten was. De eerste melk heeft hij gekregen net na de bevalling dat was een geruststelling.

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd!